اخبار روز سینما

خبر خوب برای منتظران فیلم مارولز!/ تریلر جدید فیلم The Marvels منتشر شد!/فیلم

مارولز یکی از جدیدترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول است که در آستانه اکران قرار دارد و اخیراً تیزر جدید از فیلم The Marvels منتشر شد.

مارول‌ها یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس مارول کامیکس ساخته شده و شخصیت‌های کاپیتان مارول، خانم مارول و مونیکا رمبو در آن حضور دارند. این فیلم که توسط مارول استودیوز تولید و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع می‌شود، قرار است که دنباله‌ای بر کاپیتان مارول (۲۰۱۹)، ادامهٔ مجموعهٔ خانم مارول (۲۰۲۲) و سی و سومین فیلم در دنیای سینمایی مارول باشد که به تازگی تیزر جدید آن منتشر شد.

تریلر جدید فیلم The Marvels

تریلر فیلم شگفت انگیز

این فیلم را نیا داکوستا از فیلم‌نامه‌ای به نویسندگی مگان مک‌دانل کارگردانی کرده و بری لارسون در نقش کارول دنورز، ایمان ولانی در نقش کامالا خان و تیونا پریس در نقش مونیکا رمبو در کنار ساموئل ال. جکسون از بازیگران آن هستند..

تریلر جدید فیلم The Marvels

مارول استودیوز در ژوئیهٔ ۲۰۱۹ برنامه‌های ساخت دنباله‌ای برای کاپیتان مارول را تأیید کرد و توسعهٔ آن در ژانویهٔ ۲۰۲۰ با پیوستن مک‌دانل و بازگشت لارسون آغاز شد. داکوستا در آگوست آن سال برای کارگردانی استخدام شد و ولانی و پریس در دسامبر به عنوان بازیگران فیلم انتخاب شدند. فیلم‌برداری واحد دوم پروژه در اواسط آوریل ۲۰۲۱ در نیوجرسی آغاز شد و عنوان فیلم در اوایل ماه مه اعلام شد.

تریلر فیلم شگفت انگیز

در ادامه می توانید جدیدترین تیزر فیلم The Marvels را تماشا کنید:

 

تصویربرداری اصلی از اوایل اوت ۲۰۲۱ آغاز شده بود و در اواسط می ۲۰۲۲ به پایان رسید. استودیوهای پاین‌وود در باکینگهام‌شر و استودیو لانگ‌کراس در ساری، انگلستان، و همچنین لس آنجلس و تروپئا، ایتالیا از مکان‌های فیلم‌برداری پروژه بودند. مارول‌ها برای اکران در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ در ایالات متحده، به‌عنوان بخشی از فاز پنجم دنیای سینمایی مارول برنامه‌ریزی شده‌است.

قبل از اکران فیلم کاپیتان مارول (۲۰۱۹)، بازیگر آن بری لارسون به ساخت دنباله‌ای با حضور شخصیت خانم مارول ابراز علاقه کرد. تهیه‌کننده، کوین فایگی، قبلاً گفته بود که پس از انتشار کاپیتان مارول برنامه‌هایی برای معرفی خان در دنیای سینمایی مارول وجود دارد، زیرا خان از کاپیتان مارول الهام گرفته شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا