اخبار روز

تکلیف افزایش قیمت نان مشخص شد.


به گزارش پی ام آپ، استاندار تهران تاکید کرد که هنوز تصمیمی در خصوص افزایش قیمت نان صادر نکرده و مبنای قیمت ها همان تصمیمات قبلی است.

احمد قیومی در گفت وگو با ایسنا به تشریح برخی شایعات درباره افزایش قیمت نان در تهران پرداخت و گفت: تغییر نوع آرد برخی خبازی ها دلیل انتشار برخی شایعات درباره افزایش قیمت نان است. قیمت نان قیمت نان این موضوع در حال حاضر رایج شده و درخواست تغییر آرد از نوع یک به نوع دو بررسی شد و مابه التفاوت آن با یارانه دولت به نانوایی ها تامین می شود و به هیچ عنوان بر قیمت نان تاثیری نداشته است.

و افزود: بر این اساس برخی نانوایی ها سوء استفاده کردند و قیمت نان را افزایش دادند که در دستور کار شورای نان و آرد نیز قرار گرفته است.

استاندار تهران ادامه داد: لازم است شهروندان تهرانی به شایعات توجه نکرده و هرگونه افزایش قیمت آرد و نان را گزارش دهند.

سازماندهی میزان آرد اختصاص داده شده به نانوایی ها / تغییرات قابل توجه در کیفیت نان

قیومی افزایش کمی دسترسی مردم و افزایش کیفیت را از اهداف شورای نان و آرد استان تهران دانست و تاکید کرد: در هر دو شاخص به زودی برنامه های منسجم و موثری تدوین و اجرا می شود تا میزان آرد اختصاص داده شده به خبازی ها ساماندهی شود. و کیفیت نان نیز به میزان قابل توجهی تغییر خواهد کرد.

وی در پایان ادامه داد: نظارت مستمر مدیران بر فعالیت نانوایی ها برای افزایش کیفیت و پرهیز از هرگونه انحراف در حوزه توزیع آرد ادامه دارد و قطعا کم کاری در این زمینه قابل قبول نیست.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا