اخبار روز

توهین شدید ترامپ به بایدن در شبکه اجتماعی خود! / بایدن ذهن و هوش یک کلاس اولی را دارد!

جوزف رابینت بایدن جونیور یک سیاست مدار آمریکایی است که به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهور آمریکا فعال است. دونالد ترامپ رئیس جمهور اسبق آمریکا به تندی از این رئیس جمهور انتقاد کرد و به دلیل لغو قانون مهاجرتی ترامپ او را کودن نامید!

دونالد ترامپ گفت سیاست های جو بایدن در حال نابودی ایالات متحده است و او را دیوانه و نالایق خواند.

به گزارش پی ام آپ به نقل از خبرگزاری راشاتودی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور اسبق آمریکا در شبکه اجتماعی خود با نام تروٍث سوشال نوشت: جو بایدن (رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا) کلاهبرداری است که حتی نمی تواند دو جمله را پشت سر هم بیان کند. او با طرح فاجعه بار “مرزهای باز” چه بر سر این کشور نیاورده است! این می تواند بزرگترین و ویرانگرترین اشتباه در تاریخ ایالات متحده آمریکا باشد.

ترامپ در ادامه با تاکید بر اینکه «اشغال آمریکا باید پایان یابد»، خاطرنشان کرد: کشور ما توسط مردی هدایت می شود که دارای عقل، اندیشه و شعور یک کلاس اولی است!

وی به توهین به رئیس جمهور آمریکا ادامه داد و به طرح مرزهای باز بایدن اشاره کرد. او گفت: «بایدن کودن و ناتوان بود، اما حالا دیوانه است!» او دیوانه شده است.

جو بایدن از زمان روی کار آمدن چندین قانون مهاجرتی ترامپ که به بیش از هفت میلیون مهاجر اجازه ورود به ایالات متحده را داده بود، لغو کرده است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا