اخبار روز

تولید محتوای جذاب و دوبله اختصاصی، دو مزیت رقابتی پلتفرم های نمایش خانگی

به گزارش خبرگزاری پی ام آپ از روابط عمومی (ساترا)، چهاردهمین پخش «سمیمانه» با حضور امیرحسین حیدری مدیر تریبون تماشاخونه، سید محمدرضا امجدی مدیر پخش شبکه نسیم، امین خرمی خبرنگار برگزار شد. و کارشناس رسانه، به جای. اسماعیل کیایی مدیر صدور مجوز و محمدمهدی مومنی ها مدیرکل شبکه توسعه سازمان تنظیم مقررات اجتماعی ساترا بازداشت شدند.

مدیر پلتفرم «تماساخونه» در ابتدای این برنامه گفت: «تماساخون» از سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرد. در سال جدید تصمیم گرفتیم تولید محتوا را جدی بگیریم و در این زمینه برنامه ریزی هایی انجام دادیم.

حیدری ادامه داد: ما پلتفرم «تماشاخونه» را در قالب AVOD ارائه می کنیم. این فرمت جدید با یک اشتراک رایگان برای کاربران ارائه می شود. کاربران این پلتفرم به محتوا دسترسی کامل دارند و می توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند.

وی تاکید کرد: رقابت استانداردها را بالا می برد. بنابراین، هر چه دوستان و همکاران ما در این زمینه فعال تر باشند، به طور خودکار استاندارد بالاتر می رود. این ارتقا به ما اجازه می دهد تا به سطح کیفی تولیدات، فیلمنامه ها، شرایط تولید و … توجه بیشتری داشته باشیم.

همچنین امین خرمی گفت: در رقابت موجود بین بسترهای فعال شبکه تلویزیونی خانگی، به عنوان مثال در توسعه به سمت تولید محتوای جذاب و دوبله انحصاری تولیدات پرمخاطب، رقابت بی نظیری را می توان مشاهده کرد. که فعالیت یک پلت فرم می تواند از بین جمعیت متمایز شود. .

امجدی مدیر پخش شبکه نسیم در بخشی دیگر از این برنامه درباره نظارت سترا بر محتوای شبکه نمایش خانگی گفت: ما همیشه خود را همراه و همراه عوامل تولید در شورای صدا و سیما می دانیم. بارها اتفاق افتاده است که ما در شورای صدور پروانه ساترا ملاحظات صدا و سیما را با سازندگان سریال های تلویزیونی و نمایش های خانگی در میان گذاشتیم و به نتیجه بسیار خوبی رسیدیم.

وی افزود: تمامی سیاست های محتوایی سترا و همچنین سیاست های تقویت و ارتقای تولیدات در راستای فرهنگ ایرانی اسلامی است. بنابراین وقتی از من می پرسند موضوع بررسی شما از یک فیلم یا سریال تلویزیونی چیست، پاسخ می دهم که فرهنگ ایرانی اسلامی ماست. در ادامه این برنامه، محمدمهدی مومنی ها، مدیر کل شبکه توسعه رگولاتوری اجتماعی ساترا، مطالبات اصلی سترا از شبکه های تلویزیونی داخلی را در حوزه حقوق کاربران برشمرد و گفت: صیانت از حقوق مادی و معنوی سکوها. مخاطب یکی از وظایف اصلی ساترا است که با کمک مدیران پلتفرم‌های نمایش خانگی انجام می‌شود. از جمله اینکه مورد آزار و اذیت قرار می گیرد.

۵۷۵۷

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا