اخبار روز سینما

تولید فیلم محبوب و پرطرفدار Mortal Kombat 2 اغاز شد

تاد گانر، تهیه کننده Mortal Kombat 2، به تازگی در توییتر اعلام کرد که شروع فرآیند تولید این فیلم با همکاری شرکت نیو لاین سینما صورت گرفته است. او اعلام کرد که عوامل سازنده، با درس گرفتن از اشتباهات قسمت اول، قصد دارند نسخه بهتر و پیشرفته‌تری از Mortal Kombat 2 را تولید کرده و آن را به روی پرده سینماها ببرند. تاریخ اکران رسمی دنباله‌ی این فیلم هنوز اعلام نشده است، در حالی که فیلم اول از این مجموعه در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. شرکت برادران وارنر هنوز اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر نکرده است.

تولید فیلم محبوب و پرطرفدار Mortal Kombat 2 اغاز شد

وظیفه کارگردانی فیلم Mortal Kombat 2 در دست سایمون مک‌کوید قرار دارد و تدوین فیلمنامه از سوی جرمی اسلتر انجام خواهد شد. جالب است بدانید که اسلتر پیشتر نویسنده سریال Moon Knight بوده است. بازیگران فیلم نیز عبارتند از: لوئیس تان به عنوان کول یانگ، جسیکا مک‌نامی به عنوان سونیا بلید، جاش لاوسون به عنوان کینو، تادانابو آسانو به عنوان لرد ریدن، مکاد بروکس به عنوان جکس، لودی لین به عنوان لیو کنگ، چین هان به عنوان شنگ سونگ، جو تسلیم به عنوان بی-هان و ساب-زیرو، هیروکی سانادا به عنوان هانزو هاساشی و اسکورپیون و مکس هانگ به عنوان کونگ لاو. همه این بازیگران در فیلم Mortal Kombat 2 حضور خواهند داشت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا