اخبار روز

مراحل طولانی سریال طلاق و ماجرای توقف تولید آن بعد از 5 سال!/جزئیات

سریال طلاق به کارگردانی ابوالقاسم طالبی 5 سال پس از آغاز ساخت آن کنسل شد و شایعات حاکی از حضور حمید صفت; رپر و خواننده در این سریال دردسر ایجاد کرده است.

همشهری آنلاین: یکی از سریال هایی که در تاریخ سریال سازی نیمه تمام ماند; سریال طلاق ساخته ابوالقاسم طالبی است که فیلمبرداری آن از سال ۹۸ آغاز شد. به دلیل شیوع ویروس کرونا چندین بار متوقف شد. اما در نهایت ساخت این سریال ادامه یافت. اما این پایان این داستان نبود.
حمید صفت خواننده و ترانه سرای موسیقی رپ یکی از نقش های اصلی سریال طلاق به نویسندگی و کارگردانی ابوالقاسم طالبی را بر عهده داشت. شنیده ها حاکی از آن است که حضور این خواننده باعث شد تا رئیس سازمان با حضور این خواننده در سریال موافقت نکند و ساخت این سریال از یک سو به دلیل حمید صفت و از سوی دیگر به دلیل  از سرقت آکسسوار و وسایل فیلمبرداری ادامه پیدا نکند.

سرقت از تولیدکنندگان طلاق

در نیمه اول سال 1400 اعلام شد که 80 درصد فیلمبرداری این سریال به پایان رسیده است. در فاز دوم سریال تعدادی از بازیگران تغییر کردند. زمان همان سال و زمانی که اعلام شد فیلمبرداری سریال در حال اتمام است. سارقان به سینه موبیل و آکسسوار  این سریال حمله کردند و به گفته سازندگان این سرقت، آسیب های عجیبی به بازیگران این سریال وارد شد. پیگیری ها نشان داد؛ این تجهیزات از یک دستگاه کامیون فوتون در منطقه فلاح تهران، میدان بهاران، خیابان بهاران جنوبی به سرقت رفته است.

اظهارات طالبی در برنامه هفت

طالبی در سال 1401 در برنامه تلویزیونی هفت  درباره روند تولید این سریال توضیح داد: «مجموع ساخت سریال 47 ماه طول کشید. قرار بود 17 ماه تمام شود اما 47 ماه طول کشید.» این سریال قبلا «هفت سر اژدها» نام داشت. به گفته طالبی یک بار تدوین و 75 قسمت تولید شد که پس از آن تدوین تغییر کرد و در حال حاضر دوباره در حال تدوین کار هستیم.

نمی‌دانیم چند قسمتمی شود اما مطمئنا ۷۵ قسمت نمی شود»  این کارگردان گفته بود بود که بعد از پایان یافتن، سریال روی آنتن خواهد رفت.

اما تا به حال سک است که از صحبت های این کارگردان درباره سریال می گذرد و نه خبری از پایان یافتن سریال است و نه خبری از پخش شدن آن در شبکه و رسانه ملی. شاید سرنوشت «طلاق» مثل «رعد و برق» بهروز افخمی شده است.

مشخص نیست چرا سریال ادامه پیدا نکرد و پخش نشد. هرچند برخی از مدیران سازمان در جلساتی نام سریال را در میان سریال های تولید سیما ذکر کردند. این سریال برخلاف نامش به موضوعات اقتصادی اجتماعی می پردازد و به مسائل اقتصادی مانند اختلاس و رشوه می پردازد.

از دیگر بازیگران این سریال می توان مجید واشقانی، جعفر دهقان، محمدرضا رهبری، حمید گودرزی، شهرام عبدلی، سروش طاهری، قطب‌الدین صادقی را نام برد و ساخت این سریال که یکی از آثار الف محسوب می شود، در این مدت توسط علی عسگری; رئیس قبلی سازمان شروع شد. با این حال جبلی با وارد شدن به سازمان از پشت صحنه این سریال نیز دیدن کرده بود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا