اخبار روز سینما

“توطئه‌آمیز: درِ قرمز” باکس آفیس را تکان داد

به گزارش پی ام آپ، ایندیانا جونز و چرخ و فلک سلطنت کوتاه مدتی در گیشه داشتند. فیلم اکشن ماجراجویی محصول دیزنی در دومین آخر هفته اکران خود با فروش 26.5 میلیون دلاری در 4600 سینمای آمریکای شمالی به رتبه دوم سقوط کرد و فیلم ترسناک و هیجان انگیز این شرکت جانشین آن شد. سونی «توطئه‌آمیز: درِ قرمز» با فروش 32.6 میلیون دلاری در 3188 سینما در صدر باکس آفیس قرار گرفت.

ورایتی گزارش داد که فروش بلیت «ایندیانا جونز»، پنجمین و آخرین قسمت این مجموعه، افزایش یافته است. بازی «هریسون فورد» نسبت به افتتاحیه آخر هفته ۶۰ میلیون دلاری آن، ۵۶ درصد کاهش یافت و به نگون‌بختی‌های سینمایی این فیلم با بودجه ۳۰۰ میلیون دلاری ادامه داد. «ایندیانا جونز و چرخ سرنوشت» با فروش 31.8 میلیون دلاری در باکس آفیس بین المللی، فروش جهانی خود را به ۲۴۷.۹ میلیون دلار رساند و هنوز نتوانسته بودجه ساخت خود را از محل گیشه به دست آورد کند.

فیلم ترسناکی که باکس آفیس را تکان دارد صحنه ای از فیلم “توطئه آمیز: درِقرمز”

ساخت پنجمین فیلم از سری فیلم‌های ترسناک «توطئه‌آمیز» با بازی «پاتریک ویلسون» تنها ۱۶ میلیون دلار هزینه داشته است و به این ترتیب این فیلم بیش از دو برابر هزینه تولید خود در هفته اول اکران در ایالات متحده فروخت. این فیلم تاکنون عملکرد بهتری نسبت به فیلم قبلی خود یعنی «آخرین کلید» داشته که در سال 2018 با 29 میلیون دلار اکران شد، 67 میلیون دلار در آمریکا فروخت و در نهایت 167 میلیون دلار فروش جهانی داشت.

«توطئه آمیز: در قرمز» همچنین توانست در آخر هفته افتتاحیه خود در سطح بین المللی (باکس آفیس بین المللی) 31.4 میلیون دلار بفروشد و به بزرگترین باکس آفیس بین المللی یک فیلم ترسناک از زمان شروع همه گیر تبدیل شود. با قیمت ارز در حال حاضر سونی ادعا می کند که این فیلم 27 درصد از «توطئه‌آمیز: آخرین کلید» و همچنین 58 درصد از «ظهور مرده شیطانی» و 30 درصد از «جیغ 6» جلوتر است، دو فیلم ترسناک که اخیراً منتشر شده است.

«توطئه آمیز: در قرمز» تاکنون 64 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است

گردآوری شده از رسانه فرتاک

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا