اخبار روز سینما

توضیح واقعی داستان فیلم جن گیر; داستان واقعی جن گیر

ما سعی کردیم در مقاله توضیح واقعی داستان فیلم جن گیر; داستان واقعی جن گیر

نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

شاید کمتر کسی باشد که فیلم جن‌گیر را نشناسد براساس داستانی واقعی کنار توضیح واقعی داستان فیلم جن گیر و ما در مورد داستان واقعی جن گیر صحبت خواهیم کرد.

داستان واقعی جن‌گیر در سال 1949 آغاز شد، زمانی که کشیش‌ها جن‌گیری را بر روی پسری به نام رولاند دو، که بعدها به نام رونالد هونکلر شناخته شد، انجام دادند. در حالی که بسیاری تعجب می کنند که آیا The Exorcist بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است، آنها ممکن است از دانستن این موضوع شگفت زده شوند، و اینکه داستان واقعی The Exorcist بر اساس در اختیار داشتن Roland Doe است که اتفاقا نقد و بررسی داستان واقعی فیلم جنگیر ما پرداخت خواهیم کرد.

جن گیر بر اساس کتاب سال 1971 ویلیام بلاتی است که پس از مطالعه در مورد رولند دور در حین تحصیل در دانشگاه جورج تاون الهام گرفته شده است. رمان می نویسد The Exorcist در یک فیلم فریدکین در سال 1973 با بازی لیندا بلر 12 ساله در نقش ریگان، دختری که تسخیر می شود، اقتباس شد. اگرچه فیلم به وضوح دراماتیزه شده و جلوه های ویژه داستان واقعی The Exorcist با کاربردهای متقاعدکننده برای هیجان مخاطبانش، به همان اندازه تکان دهنده است.

دوستان عزیز می توانید ادامه این مقاله کامل را از طریق لینک زیر در سایت پی ام آپلود مطالعه کنید:

توضیح واقعی داستان فیلم جن گیر; داستان واقعی جن گیر

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/توضیح-واقعی-داستان-فیلم-جن-گیر-داستان/

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا