اخبار روز سینما

توضیح علت کناره گیری رضا رشیدپور از تلویزیون؛ درخواست حقوق بالا

دلیل کناره گیری رضا رشیدپور از تلویزیون چی بود وقتی مخاطب تعجب می کند زمان پخش جدیدترین برنامه رضا رشیدپور انگار از برنامه استعفا داده بود.

دلیل کناره گیری رضا رشیدپور از تلویزیون

رضا رشیدپور به تلویزیون بازگشت تایید شده. این مجری سابق رادیو، مسئولیت رقابت جنجالی فینال زهی را بر عهده خواهد داشت. مسابقه مهیج (آخرین سیم) با اجرای جالب رضا رشیدپور روی میز پخش شبکه سوم سیما نشست.

دلیل کناره گیری رضا رشیدپور از تلویزیون

رضا رشیدپور که بر اساس نظرسنجی ها حداقل چهار برابر مجریان فعلی صدا و سیما محبوبیت دارد، پس از استعفای ساختگی محمدرضا شهبازی مجری فوتی استعفا داد.

این عقب نشینی پس از آن اتفاق افتاد که هواداران محمدرضا شهبازی تحت فشار گروه های فشار به وی توهین کردند. وی دلیل رفتن را ایجاد دوقطبی در جامعه نبود.

پشت صحنه حضور رشیدپور در تلویزیون

برای یک ماه تمرین پیشنهاد 5 میلیارد حقوق داده بود.

ویدیوی امین فردین در حال افشای رشیدپور را در لینک زیر ببینید (فیلتر شکن خود را روشن کنید)

پشت صحنه حضور رشیدپور در تلویزیون

رضا رشیدپور به تلویزیون بازگشت

مسابقه تلویزیونی آخرین سیم با مدیریت محمدرضا رضائیان و تهیه کنندگی رضا رشیدپور مجری خوب تلویزیون به سفارش شبکه سوم سیما برگزار شد. این برنامه مسابقه ای که برای شرکت نیاز به ثبت نام دارد، سرشار از لحظات هیجان انگیز و شاد برای خانواده های ایرانی است و از ۲۴ آبان ماه از شبکه سوم سیما پخش می شود. زمان پخش برنامه سیم آخر رضا رشیدپور در زیر آمده است.

زمان پخش آخرین مسابقه زهی رضا رشیدپور: از 15 آبان 1402

آخرین زمان پخش رضا رشیدپور: پنجشنبه و جمعه از ساعت 22:30 از شبکه سوم سیما.

پخش آخرین مسابقه کابل: هنوز مشخص نیست

حمید مروندی مجری برنامه «سیم پسر» در گفت وگویی گفت:

سری جدید مسابقه «پسر تل» هم اکنون در دست تولید است و با طراحی، دکوراسیون و محتوای جدید در مدل مسابقه به زودی از شبکه تلویزیونی پخش خواهد شد. آقای رضا رشیدپور همچنان در سری جدید مجری این مسابقه خواهند بود و امیدواریم سری جدید مسابقه مورد توجه و پسند عموم قرار گیرد.

حمایت و حمایت رئیس رسانه ملی، معاونت فرهنگی صدا و سیما و معاونت سیما در ساخت و پخش سریال جدید «سیم اخر» برای همه اعضای آن بسیار دلگرم کننده بوده است. تشکر صمیمانه ما از گروه سازنده و در نتیجه آقایان جبلی، جلیلی و برمهانی.

بیشتر بخوانید:

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا