اخبار روز سینما جهان

تهدید بریتنی از طرف نامزد قبلی‌اش خبر ساز شد!/عکس

آقای جاستین تیمبرلیک، خواننده و بازیگر مشهور، به نظر می‌رسد به بریتنی اسپیرز تهدید کرده است تا اطلاعات مربوط به رابطه نامزدی آن‌ها را از کتاب خاطرات خود حذف کند!

به دلیل شکایت‌های جاستین تیمبرلیک و کالین فارل، انتشار کتاب خاطرات بریتنی اسپیرز با عنوان “یک زن در من” با چهار ماه تاخیر مواجه شد. جاستین تیمبرلیک و کالین فارل به بریتنی اسپیرز تهدید کرده‌اند که اگر جزئیات نامزدیشان در کتاب خاطرات آینده‌اش حذف نشود، قصد دارند از او شکایت کنند.

تهدید بریتنی از طرف نامزد قبلی‌اش خبر ساز شد!/عکس

 

جاستین تیمبرلیک، یک خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی است که به همراه کالین فارل، بازیگر معروف و پرافتخار هالیوود از ایرلند، نامزد سابق این خواننده، شناخته می‌شوند. حاکی از گفته‌هاست که هر دو نامزد قبلی او از احتمال فاش کردن اسرار شخصی خود در کتاب بنام “یک زن در من” ایشان نگران هستند. زندگینامه این خواننده معروف باید با تاخیر چهار ماهه منتشر شود. پس از اینکه دو نامزد سابق ایشان تهدید کردند که در صورت افشای جزئیات رابطه‌شان، شکایت خواهند کرد، وکلای تیمبرلیک و فارل از این ستاره پاپ مشهور خواستند تا قبل از انتشار کتاب، یک نسخه از آن را به دست دو نامزد سابقش برساند. این کار با هدف بررسی وجود یا عدم وجود مطالبی درباره هر یک از این دو مرد انجام خواهد شد.

روند قانونی انتشار کتاب بریتنی اسپیرز را به تاخیر انداخت!

وکلای این دو ستاره بریتنی اسپیرز و جاستین تیمبرلیک حتی قبل از تاخیر در تاریخ انتشار کتاب، درخواست دیدن متن آن را داشتند. آنها به طور قاطعانه بر حذف برخی از افشاگری‌ها در این کتاب تاکید می‌کردند. با این حال، هنوز داستان‌های ترسناک زیادی در این کتاب وجود دارد. با این حال، جاستین و کالین اکنون از آنچه درباره آن‌ها گفته خواهد شد آگاه هستند. مسائل مربوط به بریتنی اسپیرز و دو نامزد سابق او در حال حل شدن است و زندگینامه این خواننده آماده انتشار است.

بریتنی اسپیرز و جاستین تیمبرلیک از سال 1999 تا 2002 نامزد بودند. تنها یک سال پس از جدایی عمومی آن‌ها، بریتنی با کالین فارل رابطه احساسی جدیدی را آغاز کرد. با این حال، آقای بازیگر بعدها این رابطه احساسی را تکذیب کرد! یکی از افراد نزدیک به خانم خواننده درباره زندگینامه او اظهار داشت: “این کتابی درخشان و صمیمانه است. به بریتنی فرصت می‌دهد تا داستان خود را تعریف کند. این کار قطعاً آسان نبوده است. با این حال، بسیاری از مسائل برای طرفدارانش روشن خواهد شد.” زندگینامه و خاطرات بریتنی اسپیرز قرار است در تاریخ 24 اکتبر 2023 منتشر شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا