اخبار ورزشی

تمرینات تدارکاتی استقلال در شرایط وحشتناک و واکنش جدید برخی هواداران! /عکس

به گزارش پی ام آپ، روز گذشته _پنجشنبه 8  تیرماه اولین تمرین تدارکاتی تیم فوتبال استقلال با حضور کادرفنی جدید برای آماده سازی و فعالیت در بیست و سومین دوره لیگ برتر در شرایطی وحشتناک، عجیب و مشمئزکننده برگزار شد. این اتفاقات توسط برخی افراد شناخته شده ایجاد شد و ذائقه هواداران استقلال را تلخ کرد.

تمرینات تدارکاتی استقلال در شرایط وحشتناک و واکنش جدید برخی هواداران! /عکس

اتفاقی که باعث شد چند نفر از اراذل و اوباش با اقدامات غبطه‌انگیز و ناگوار روی هواداران استقلال دست بلند کرده و با آنها درگیری فیزیکی کنند که البته پس از آن باشگاه استقلال به شدت این اتفاق را محکوم کرد و از همه هواداران دوست داشتنی عذرخواهی کرد اما تلخی او فراموش نخواهد شد.

همچنین باشگاه استقلال اعلام کرد که از امروز و با دستور سرپرست باشگاه و بدون شک با همکاری هواداران که مالکان اصلی باشگاه هستند، از وقوع اتفاقات مشابه در تمرینات جلوگیری کرد.

امروز با دعوت جواد نکونام مدیر فنی آبی های پایتخت هواداران استقلال که بودند شکست دادن اراذل و اوباش پیدا شدند، در اردوگاه ناصر حجازی حاضر شدند. سرمربی استقلال از آنها استقبال کرد و از اتفاقات پیش آمده عذرخواهی کرد. او همچنین تاکید کرد که اجازه تکرار چنین مضامینی را نخواهند داد، زیرا خودش طرفدار است.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا