اخبار روز

تمرکز آملی لاریجانی بر برخورد قاطع با عاملان جنایت شاهچراغ است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی با قربانیان جنایت ترور در حرم شاهچراغ(ع) تسلیت و همدردی کرد و خواستار برخورد قاطع با عاملان و مجازات عاملان شد.

در متن پیام صادق آملی لاریجانی رئیس شورای داوری پس از حادثه تروریستی شاهچراغ آمده است: جنایت تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه السلام که منجر به شهادت دو هموطن و به شهادت رسیدند. یک جای تاسف است که تعدادی دیگر از زائران حرم شاهچراغ مجروح شدند. و این تصور عمیق بود.

وی در این پیام ضمن تسلیت به خانواده این عزیزان و شهدای کشورمان، برای مجروحان این حمله تروریستی آرزوی بهبودی و سلامتی کرد. وی گفت: از تمامی دستگاه های امنیتی و انتظامی به ویژه دستگاه قضایی انتظار می رود با قاطعیت عاملان سیه روی و دستان را شناسایی و شرور پشت صحنه این اقدام جنایتکارانه را شناسایی و به سزای اعمالشان برسانند. تا از تکرار این اعمال غیر انسانی جلوگیری شود.

رئیس شورای داوری گفت: خداوند روح شهدای این حادثه سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) را قرین رحمت کند.

شامگاه 31 مرداد ماه سال گذشته بار دیگر حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) مورد حمله تکفیری ها قرار گرفت. قبل از شروع نماز جماعت مغرب و عشاء، یکی از عوامل تکفیری با سلاح گرم وارد حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شد و از ورودی شروع به تیراندازی به سمت زائران و خادمان کرد که در نتیجه یکی از حرم به شهادت رسید. خدمتکاران .

پس از این حمله تروریستی بلافاصله ماموران امنیتی، انتظامی و پزشکی در محل حاضر شدند و به بررسی وسعت پرداختند و توانستند یکی از عاملان این حمله تروریستی را دستگیر کنند.

در این حمله تروریستی دو نفر کشته و هشت نفر زخمی شدند.

حرم شاهچراغ (ع) چهارم آبان در سال 1401 نیز مورد حمله داعش قرار گرفت و 13 نفر شهید و بیش از 20 نفر مجروح شدند. عاملان این حمله تروریستی ماه گذشته اعدام شدند.

بیشتر بخوانید:

۲۱۶۲۲۰

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا