اخبار روز

خبر خوش مدیر کل اصناف وزارت صمت به پلتفرم‌های آگهی املاک! / تمدید مهلت اتصال به سامانه تا 22 شهریور!

محمدحسین قمری، فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی از دانشگاه تهران است که به عنوان وزیر صمت مشغول فعالیت است. او به تمدید مهلت اتصال به سامانه املاک خبر داده که در ادانه بیشتر با جزئیات آن آشنا می‌شوید.

به گزارش پی ام آپ، محمدحسین قمری با اشاره به تمدید مهلت اتصال به سامانه املاک تا 22 شهریور اظهار داشت: پلتفرم‌های آگهی املاک روز پنجشنبه هفته گذشته با این وزارت صمت مکاتبه کردند و دو هفته دیگر برای اتصال به سامانه املاک و مستغلات مهلت درخواست کردند. که این درخواست مورد موافقت قرار گرفت، بنابراین این پلتفرم‌ها تا  22 شهریور مهلت خواهند داشت.

مدیرکل اصناف وزارت صمت افزود: مصوبات شورای عالی مسکن به این منظور است که هیچکس نتواند بدون رضایت مالک ملکی را آگهی کند و از انتشار آگهی های کذب که موجب قیمت های کاذب می شود خودداری شود.

وی گفت: مدیران کل تریبون ها این منطق را پذیرفتند و در صورتجلسه جلسات متعددی که 3 ماه پیش امضا کردند قول اجرای آن را دادند و آخرین مهلت ها تا پایان مرداد ماه بود. بنابراین دولت حداکثر همکاری را در این زمینه اعمال کرده و همکاری ها همچنان ادامه دارد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا