اخبار روز سینما

مهران غفوریان و تعریف و تمجید او از بازیگر زن سریال زخم کاری!/جزئیات

سریال زخم کاری که این روزها پخش آن در قالب فصل جدید آغاز شده است، شروعی متفاوت دارد. رعنا آزادی ور بازیگر سریال زخم کاری در حالی که گفته می شود همسرش در زندان است، قصد دارد با طلوعی ازدواج کند. این بازیگر سریال زخم کاری در فصل قبل همسر جواد عزتی بود. رعنا آزادی ور بازیگر سریال. زخم کاری حالا پسرش را به عنوان قهرمان و  نقش اول مبارزات خود انتخاب کرده است. اما در مورد طلوعی بازیگر سریال زخم کاری هم بدانیم.

تمجید مهران غفوریان از بازیگر زن سریال زخم کاری

بازیگر سریال زخم کاری

اما میثم در این مرحله از سریال نقش جدیدی پیدا کرده است. فضایل او بهبود یافته و به طور اتفاقی عشق جدیدی پیدا کرده است. عشقی که گویا در کودکی او را دوست داشته است.

طلوعی یکی از شخصیت های مرموز و سوال برانگیز سریال است.  نام او از ابتدای فصل اول در میان شخصیت ها مطرح شد. طلوعی اکنون در فصل دوم با بازی کامبیز دیرباز حضور پررنگی دارد. در اینجا به معرفی این شخصیت و دلیل حضور او در سریال محبوب این روزها می پردازیم.

تمجید مهران غفوریان از بازیگر زن سریال زخم کاری

قبل از صحبت از حضور شخصیت طلوعی در فصل دوم زخم کاری، این نکته را مرور می کنیم که در ساختار دراماتیک داستان هایی با پیشینه قدرت نمایی و مافیای اقتصادی، همیشه چهره ای پنهان دارد که با وجود همه اشاره ها به آن شخص، همیشه از حضور در مجامع اصلی خودداری می کند. در این شکل از روایت مافیایی، تأثیرگذارترین شخصیت‌ها معمولاً چهره‌های مهربان‌تری دارند و از مجرمان اصلی دوری می‌کنند و در رفتار عمومی خود وانمود می‌کنند که از همه چیز بی‌خبر هستند و حتی گاهی طرف بی‌گناهان را می‌گیرند.

تمجید مهران غفوریان از بازیگر زن سریال زخم کاری

در سریال زخم کاری از ابتدای فصل اول شاهد بودیم که شخصیتی به نام طلوعی وجود دارد که در پشت صحنه همه اتفاقات و تصمیمات قرار دارد و همه تصمیمات به نظر او بستگی دارد. طلوعی تا پایان فصل اول سریال. زخم کاری حضور مشهودی نداشت و تنها در برخی مواقع حساس، حضور و نفوذ او در حلقه های قدرت باعث شد تا بخشی از کمبودهای خاندان ریزآبادی و مالک برطرف شود.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا