اخبار روز سینما

کنسل شدن تمام کنسرت های این خواننده به دلیل بیماری اش!

«سلین دیون» گفته است که بدتر شدن بیماری من منجر به لغو کنسرت هایم شده است.

به گزارش پی ام آپ – سلین دیون ساعاتی پیش با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که برای تمرکز بر سلامتی خود مجبور به لغو تور کنسرت «Courage» شده است.

به گزارش پی ام آپ، این خواننده محبوب و سرشناس دنیای موسیقی که چندی پیش فاش کرد که از بیماری نادر «سندرم شخص سفت» رنج می برد، در بیانیه ای که در اینستاگرام رسمی خود به اشتراک گذاشت، نوشت. :

“من خیلی متاسفم که یک بار دیگر همه شما را ناامید کردم. من سعی می کنم قدرتم را برگردانم، اما حضور در تور می تواند بسیار سخت باشد.

حتی وقتی 100% سالم هستید، عادلانه نیست که کنسرت ها را به تعویق بیندازید، اما باید بدانید که این کار قلب من را عمیقا می شکند.

اما بهتر است الان همه چیز را لغو کنیم تا بتوانم سلامتی خود را به دست بیاورم و دوباره به صحنه بروم.»

در دسامبر 2022، سلین دیون ویدئویی را منتشر کرد و ادعا کرد که به “سندرم شخص سفت” مبتلا است، وضعیتی که از هر یک میلیون نفر تنها یک نفر را تحت تاثیر قرار می دهد.

سندرم شخص سفت یک سندرم پیشرونده نادر است که سیستم عصبی، به ویژه مغز و نخاع را تحت تاثیر قرار می دهد.

عوارض جانبی آن می تواند شامل سفتی شدید عضلات، انقباضات شدید و دردناک در تنه و سایر قسمت های بدن و اختلال شدید در توانایی حرکت باشد.

برخی از روش های درمانی می توانند علائم این بیماری را بهبود بخشند، اما آن را به طور کامل درمان نمی کنند.

برگفته از رسانه وقت صبح

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا