اخبار روز سینما

این کار از “مریلا زارعی” بعید بود!/ شوخی‌های جنجالی مریلا زارعی با رضا عطاران!

به تازگی یک ویدئوی جنجالی در فضای مجازی و شبکات اجتماعی منتشر شده است، که مربوط به شوخی‌هایی بین مریلا زارعی و رضا عطاران است.

یک فیلمبرداری که برای مراسم و جشن سینمایی در سال ۱۳۹۰ انجام شده بود، به تازگی در فضای مجازی منتشر شده و بسیار اهمیت پیدا کرده است. در این ویدئو، مریلا زارعی بازیگر ایرانی، در حین معرفی رضا عطاران، برخی حرف‌های جالب و بامزه می‌زند.

فیلم شوخی های جالب مریلا زارعی با حضور مهران مدیری را در ادامه مشاهده می کنید.

شوخی های جنجالی مریلا زارعی با رضا عطاران

این ویدیوی کمیاب نشان می دهد که مریلا زارعی با مهران مدیری در خواست معرفی رضا عطاران شوخی می کند.

این کار از "مریلا زارعی" بعید بود!/ شوخی‌های جنجالی مریلا زارعی با رضا عطاران!

معرفی رضا عطاران توسط مریلا زارعی، جوک های مریلا زارعی با مهران مدیری، معرفی رضا عطاران توسط مریلا زارعی و مهران مدیری در سال 90

شوخی های مریلا زارعی با مهران مدیری

در زیر معرفی مریلا زارعی با رضا عطاران را مشاهده می کنید:

مریلا زارعی متولد ۲۵ سال فروردین 1353 بازیگر ایرانی است. او برای فیلم های «سرزبه های جمعه» (1392)، «شیار 143» (1391) و «زیر سقف دودی» (1394) برنده سه جایزه از جشنواره فیلم فجر شد. زارعی جایزه حافظ را برای مجموعه مانکن (1397) دریافت کرد.

مریلا زارعی در شهر نطنز به دنیا آمد. او مدرک فارغ التحصیلی رشته صنایع غذایی را از دانشگاه آزاد دریافت کرده است. زارعی برای اولین بار در فیلم “سلام سینما” به کارگردانی محسن مخملباف (سال ۱۳۷۳) در سینما حضور یافت. حضور در فیلم “دو زن” یکی از شانس‌های بزرگ او بود. او تا به حال با کارگردانانی همچون تهمینه میلانی، ابراهیم حاتمی‌کیا، اصغر فرهادی، مسعود کیمیایی و احمد مرادپور همکاری داشته است. همچنین، بازی او در فیلم “سربازهای جمعه” به کارگردانی مسعود کیمیایی و فیلم “شیار ۱۴۳” ساخته نرگس آبیار نقش‌های دیگری است که برای بازی در آن‌ها به عنوان بهترین بازیگر سیمرغ موفق شده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا