اخبار روز سینما

تماشا کنید: رانندگی و فخر فروشی بهنوش بختیاری با ماشین لاکچری [+فیلم]

به تازگی حواشی درمود رانندگی بهنوش بختیاری با ماشین فوق لاکچری اش در رسانه مجازی فارسی در حال پخش شدن است که خودرو سواری این بازیگر بسیار گسران ق.

خیرا ویدیویی از بهنوش بختیاری هنگام رانندگی با ماشین باکلاسش در رسانه‌های فارسی در حال دست به دست شدن می‌شود که حواشی زیادی را برای ای باب و مشهور ایرانی ایجاد کرده است. گویا ماشین لاکچری بهنوش بختیاری که به تازگی از آن ویدیویی در شبکه مجازی پخش می شود بسیار گران قیمت می باشد. در ادامه فیلمی از رانندگی بهنوش بختیاری در ماشین لاکچری اش دید.

رانندگی بهنوش بختیاری با ماشین فوق لاکچری اش

بهنوش بختیاری چندسال پیش با حضور در برنامه ماه عسل حرف های عجیبی زد. بهنوش بختیاری پس از چندی گفته خود را انکار کرد. بهنوش بختی نشان پشیمانی کرد و گفت:

«من بهنوش بختیاری دچار جو زدگی از حضور در آن برنامه شدم. بهنوش بختیاری در فیلم (من) بهترین بازی خود را به نمایش گذاشت.»

تماشا کنید: رانندگی و فخر فروشی بهنوش بختیاری با ماشین لاکچری [+فیلم]

بهنوش بختیاری متولد 29 اردیبهشت 1354 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل التحصیل لیسانس رشته زبان فرانسه از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد. که از منشی گری به بازیگری رسید و حالا در بیزینس لباس و جواهرات فعال است او اسفام سفام حیر ح ن HIV، ترنس، محیط زیست و حامی صلح می باشد.

ویدیویی از بهنوش بختیاری هنگام رانندگی با ماشین باکلاسش

تماشا کنید: رانندگی و فخر فروشی بهنوش بختیاری با ماشین لاکچری [+فیلم]

در ادامه می‌توانید فیلمی از رانندگی بهنوش بختیاری در ماشین لاکچری اش ببینید:

بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 با محمدرضا آریان ازدواج کرد. این زوج زندگی آرام و عاشقانه ای را تجربه کرده و فرزندی ندارند. محمدرضا آریان از نویسنده و کارگردان های کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار ترصوی که های اجتماعی ندارد. او در آثاری مانند سریال های ترش و شیرین، جایزه بزرگ و فیلم کلاه قرمزی و سروناز بیه و حضور داشته است.

بهنوش بختیاری سال 94 به عنوان بهترین بازیگر برای بازی در محله گل و بلبل انتخاب شده مجایزه خرد د جایزه خرداد د ه ستاره با اجرای احسان علیخانی دریافت کرد. او در این برنامه پرده از راز مادر نشدنش برداشت و گفت که دیگر این شانس را ندارد کده خزندی شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نرظات بیان نشوندان لزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا