اخبار روز سینما

وقتی فلور نظری در آلمان باربی می شود! / داستان ارتباط فلور نظری با سردار آزمون چیست؟/ عکس

فلور نظری عکسی از خود در اینستاگرام منتشر کرد که به گفته کاربران مجازی اش شبیه عروسک باربی است. فلور نظری متولد 1 بهمن ۱۳۴۷ شمسی است. این بازیگر ۱۳ سال است ساکن کشور آلمان است.

تقلید فلور نظری از سبک عروسک باربی

تقلید از فلورا نظری به سبک عروسک باربی! / هیاهوی دوباره بازیگر زن در آلمان + عکس

تقلید از فلورا نظری به سبک عروسک باربی! / هیاهوی دوباره بازیگر زن در آلمان + عکس

رابطه عجیب فلور نظری با سردار آزمون

فلور نظری چندی پیش توسط سردار آزمون به ورزشگاه دعوت شد. وی همچنین با انتشار عکسی از سردار آزمون در کنار خواهرزاده اش بنیامین نوشت:ممنون اقای سردار عزیز بنیامین عزیزم خواهرزاده گلم فوتبالیست آلمان. اما ماجرا به اینجا ختم نشد و انتشار عکس دیگری نشان داد که دیدار فلور نظری و سردار آزمون همچنان ادامه دارد. او در پایین عکس سردار آزمون و خواهر زاده اش نوشته است: فوتبالیست آینده ایران. باربد خواهر زاده عزیزم به همراه سردار آزمون ممنون که امروز به شهر ما آمدی.

 روزه نمی گیرم فضول نباشید!

فلور نظری در آخرین لایو اینستاگرامش گفت که به یکی از رستوران های خوب آلمان رفته که غذاهای خوشمزه ای دارد، در پاسخ به سوال یکی از فالوورهایش که دلیل روزه نداری را پرسیده است، گفت: اینجا ماه رمضون نیست شما روزه بگیرید طاعات و عباداتتون قبول من را هم دعا کنید من اگر قرار بود جایی رو انتخاب کنم که درباره هرچیزی توضیح بدهم چرا ۵ کیلومتر آمده ام این طرفتر!

 

Recent search terms:

  • داستان سکس فلور نظری

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا