اخبار روز سینما

تفاوت سنی داریوش مهرجویی و همسرش فاش شد


طبق اخبار شما: داریوش مهرجویی کارگردان معروف فیلم قنطورس و گاو سال ها پیش با همسر جوانش وحیده محمدی فر ازدواج کرد و صاحب یک فرزند شد. داریوش مهرجویی، کارگردان، نویسنده و مترجم، متولد 17 آذر وی در سال 2018 در تهران به دنیا آمد و فارغ التحصیل رشته فلسفه از دانشگاه کالیفرنیا است. داریوش مهرجویی یکی از کارگردانان و سینماگران مشهور ایران است که از چهره های اصلی موج نو سینمای ایران به شمار می رود و داریوش مهرجویی تا به امروز جوایزی را در داخل و خارج از کشور کسب کرده است.

سن داریوش مهرجویی و همسرش وحیدا محمدی فر

داریوش مهرجویی کارگردان یکی از نام های معروفی بود که با وجود اختلاف سنی در کنار همسرش زندگی عاشقانه ای داشت. همسر داریوش مهرجویی، وحیدا محمدی فر نیز هنرمند بود و کارنامه او تفاوت چندانی با همسرش مهرجویی نداشت.

برای محاسبه اختلاف سنی داریوش مهرجویی و همسرش وحیدا محمدی فر می توانید با نگاهی به بیوگرافی داریوش مهرجویی و همسرش این اختلاف سنی را مشاهده کنید. جایی که داریوش مهرجویی در سال 17 متولد شد آذر ماه 1318 بود و سن همسر داریوش مهرجویی بر اساس تاریخ تولدش 19 سال بود. بهمن سال 1347 سن 55 سال ثبت شد یعنی داریوش مهرجویی 29 سال از همسر دومش بزرگتر بود و اختلاف سنی بین آنها نزدیک به 30 سال بود.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا