اخبار روز سینما

افشای راز افزایش وزن بازیگران شوالیه تاریکی بر می خیزد / بدنسازی یا استفاده از استروئید؟

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کریستین بیل و تام هاردی بازیگران هالیوود در فیلم “شوالیه تاریکی برمی خیزد” حضور داشتند و با هم همکاری داشتند. بیل از ابتدای این سه گانه در آن حضور داشت اما تام هاردی در این فیلم به جمع بازیگران این مجموعه فیلم اضافه شد.

از آنجایی که نولان قصد داشت نسخه ای واقع گرایانه از شخصیت کتاب های کمیک را ارائه دهد، هاردی باید تلاش زیادی می کرد تا همه چیز تا حد امکان واقعی به نظر برسد. به همین ترتیب، کریستین بیل در سال 2005 وزن خود را در مدت کوتاهی افزایش داد.

به تازگی ویدیویی در یوتیوب به دگرگونی های بدنی و فیزیکی این دو بازیگر اشاره کرده است. این ویدئو شامل بخش‌هایی از مصاحبه این بازیگران و نولان است که در مورد تحول باورنکردنی آن ها صحبت می‌کنند. با این حال، پس از شنیدن توصیف بازیگران از برنامه های غذایی و ورزشی خود، اهالی صنعت تناسب اندام نه تنها از برنامه ها تمجید نکردند، بلکه به دلایلی از آنها انتقاد کردند.

رژیم و تمرین سخت یا چیزی فراتر؟

در ویدئویی که در یوتیوب آپلود شده است، بازیگران در مورد برنامه تمرینی و رژیم غذایی خود توضیح مختصری دادند. کریستین بیل گفت که نولان اصرار داشته است که باید هر کاری که ممکن است برای افزایش وزن انجام دهد. وقتی به او پیشنهاد شد که نقش بتمن را بازی کند، بیل به تازگی بازی در فیلم  «ماشینیست» را تمام کرده بود و حدود 78 کیلوگرم وزن داشت. او همچنین مدعی شد که تماس نولان با او انگیزه ای برای او ایجاد کرده است. بیل توضیح داد:

وقتی نولان با من تماس گرفت، او گفت: “چگونه می توانم برادران وارنر توجیه کنم که تو برای نقش بتمن آماده هستی؟”

تحولی که بیل را به بتمن تبدیل کرد! / آیا تام هاردی و بتمن از استروئید استفاده کرده اند؟

بنابراین، با یک رژیم غذایی پر کالری و تمرینات بسیار سخت، بیل شروع به ایجاد تغییرات شگفت انگیز کرد. تام هاردی نیز روندی مشابه افزایش وزن و عضله سازی را طی کرد تا به شخصیت بین تبدیل شود. او علاوه بر مصرف زیاد مرغ و کربوهیدرات، طی فرآیندی به نام افزایش وزن کثیف، بستنی را نیز به رژیم غذایی خود اضافه کرد.

هم وطن  45 ساله بیل اشاره کرد که ترفندهای نورپردازی و دوربین آنها را بزرگتر نشان می دادد. با این حال، هر دو بازیگر وزن قابل توجهی به دست آوردند. تام هاردی ادعا کرد که در پنج هفته 19 کیلوگرم اضافه کرده است. در حالی که بیل قبل از فیلمبرداری به وزن 99 کیلوگرم رسیده بود. با این حال، علاقه مندان به بدنسازی از توضیحات آنها راضی نبودند و مدعی شدند که این دو بازیگر از داروهای تقویت کننده برای افزایش سایز بدن خود استفاده کرده اند.

جامعه بدنسازی الان هوشیارتر شده!

فیلم شوالیه تاریکی برمی خیزد بیش از ده سال پیش اکران شد و جامعه بدنسازی از آن زمان تغییر زیادی کرده است. علاوه بر این واقعیت که صنعت بدنسازی شفاف تر شده است، استفاده از داروهای تقویت کننده عملکرد توسط بازیگران برای دگرگونی های سریع دیگر یک راز نیست. یکی از کاربران مطلع نوشت:

در ساخت فیلم بتمن از استروئیدها استفاده شده است.

دیگری نوشت:

تام هاردی در توصیف رژیم غذایی خود به هیچ داروی تقویتی اشاره نکرد. تام هاردی استروئیدهای زیادی مصرف کرده است.

تحولی که بیل را به بتمن تبدیل کرد! / آیا تام هاردی و بتمن از استروئید استفاده کرده اند؟

کاربر دیگری نیز گفت:

از آنجایی که بیشتر بازیگران، مرغ، برنج و کلم بروکلی را دلیل دگرگونی بدن خود می دانند، مشخص شد که مرغ و کلم بروکلی نام رمزی برای استروئیدها است.

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا