اخبار روز سینما

تغییر چهره باور نکردنی نگار جواهریان در طول زمان همه را شوکه کرد!/عکس

عکسی از نگار جواهریان منتشر شده است که تغییر چهره ی این بازیگر در طول زمان را نشان می دهد که در ادامه می توانید مشاهده کنید.

به نقل از شمانیوز، نگار جواهریان او بازیگر سینما و تلویزیون است. نگار جواهریان وی در رشته طراحی صحنه و لباس تحصیل کرده است. نگار جواهریان دو خواهر به نام های نازنین و نگین و یک برادر دارد. پدر نگار جواهریان  مهندس ساختمان بود. نگار جواهریان با رامبد جوان ازدواج کرده و دارای یک دختر به نام نوردخت است.

 

تغییر چهره باور نکردنی نگار جواهریان در طول زمان همه را شوکه کرد!/عکس

آغاز کار بازیگری نگار جواهریان

نگار جواهریان بازیگری را از 14 سالگی با حضور در مدرسه هنر و ادبیات کودک آغاز کرد و برای اولین بار در 15 سالگی با حضور در تئاتر شهر دید جدی تری نسبت به دنیای بازیگری شکل گرفت.

اولین فیلم نگار جواهریان

نگار جواهریان در اولین تجربه بازیگری خود در سینما در سال 1359 در فیلم من ترانه 15 سال دارم ساخته رسول صدر عاملی جلوی دوربین رفت.

این بانوی هنرمند در فیلم من ترانه 15 سال دارم نقش مریم را بازی کرد و در اولین تجربه بازیگری خود در این فیلم با ترانه علیدوستی همبازی شد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا