اخبار روز

فوری: تایید رسمی تغییر میانگین حقوق بازنشستگان!/جزئیات

به گزارش پی ام آپ، کامران پورمحمدی در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (سهام، بانک، بیمه) با تاکید بر اینکه مهمترین رسالت سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان است، تاکید کرد: دو صندوق تامین اجتماعی نیروهای مسلح و صندوق ملی حدود 10 میلیون مشترک دارند و پرداخت به موقع حقوق ها در اولویت قرار دارد. در این راستا از ابزارهای مختلفی برای پرداخت به موقع حقوق استفاده می شود که گروه مالی مهرگان یکی از این ابزارهاست.

وی بر لزوم بهره وری از دارایی های غیرمولد تامین اجتماعی تاکید کرد و گفت: نرخ بهره وری در کشور پایین است و برای بهره وری باید به بهره وری خدمات نگاه کرد. بهره وری از سال گذشته یکی از اهداف سازمان تامین اجتماعی بوده است، بسیاری از دارایی هایی که در اختیار دولت است نمی تواند مولد باشد.

نماینده اقتصادی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح کشور (ساتا) ادامه داد: در اردیبهشت ماه ماه گام های خوبی در راستای بهره وری برداشته شد، از آن برای پرداخت حقوق استفاده نمی کنیم و آن را به عنوان سرمایه گذاری می بینیم.

پورمحمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر امکان تغییر نحوه محاسبه حقوق بازنشستگان در طرح 7 گفت: در طرح 7 تغییری در محاسبه میانگین حقوق بازنشستگان پیش بینی شده است اما هنوز این موضوع به اطلاع رسانی نشده است. سازمان ما بر این اساس پیش بینی می شود میانگین 24 ماهه به 6 سال تغییر کند، اما چون هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است، نمی توان نظر قطعی داد. گاهی اوقات می توانید شاهد افزایش حقوق ها برای یک سال باشید و این موضوع بودجه را تحت فشار قرار می دهد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا