اخبار روز سینما

کولاک ساناز سعیدی با انتشار این عکس! / خانم بازیگر با این عکس حسابی فخر فروشی کرد! + عکس

ساناز سعیدی یکی از بازیگران خوش آتیه ایرانی است که در سال 1368 متولد شده است و در رشته معماری تحصیل کرده است. این بازیگر به تازگی عکسی منتشر کرده که همه را شوکه کرده است.

ساناز سعیدی بازیگر ایرانی است. ساناز سعیدی 34 ساله است. ساناز سعیدی تحصیلات خود را در رشته مهندسی معماری ادامه داد. ساناز سعیدی در فیلم ها و سریال های تلویزیونی زیادی بازی کرد اما اوج شهرت ساناز سعیدی مربوط به سریال بچه مهندس است.

کولاک ساناز سعیدی با انتشار این عکس! / خانم بازیگر با این عکس حسابی فخر فروشی کرد! + عکس

بیوگرافی ساناز سعیدی

ساناز سعیدی در ۲۴ فروردین ۱۳۶۸ متولد شد و بازیگر سینما و تلویزیون در تهران است.

او فارغ التحصیل رشته مهندسی معماری در مقطع لیسانس بود و در ۲۵ سالگی با تئاتر روی صحنه رفت و با سریال بچه مهندس به شهرت رسید.

کلاس بازیگری

وی پس از گذراندن دوره های بازیگری زیر نظر امین تارخ، در سال 1393 در نمایش «گمشدگان» به صورت حرفه ای روی صحنه رفت و نقش عمه‌ای 40 ساله را بازی کرد.

او قبل از روی صحنه رفتن، زیر نظر «فرهاد تجویدی» آموزش دید و در اولین کارش خوش درخشید و به عنوان جوانی آینده دار در فهرست برگزیدگان جشنواره قرار گرفت.

جلوی دوربین با نفس

او در سال ۱۳۹۵ برای اولین بار با سریال نفس به کارگردانی جلیل سامان در نقش ناهید در شبکه سه بازی کرد. علیرضا کمالی، ژاله صامتی، داریوش فرهنگ، سودابه بیضایی و بهناز جعفری نیز در این مجموعه حضور داشتند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا