اخبار روز سینما

تصویر جنجالی بورک دنیز با پیرهنی تصاویر و پروژه جدیدش با هانده ارچل

تصویر جنجالی بورک دنیز با پیرهنی تصویر را در ببینید و اطلاعات پروژه جدیدش هانده ارچل که قرار است به از تلوزیون پخش شود را مطالعه کنید.

سریال جدید هانده ارچل و بورک دنیز که قرار است از شبکه فاکس پخش شود!

بوراک دنیز با پیرهنی تصویر

بوراك دنيز و هانده ارچل از شش سال پيش با بازي در سريال تلويزيوني Aşk Laftan Anlamaz دوست هم ينٳ مينٳ مي. در طول فیلمبرداری سریال، هماهنگی میان هانده ارچل و بورک مشهود بود. حتی حدس زده می‌شد که این دو زوج از فیلمبرداری نیز بایکدیگر در رابطه باشند.

بیشتر بخوانید:

پروژه جدید بوراک دنیز با هانده ارچل

پروژه جدید بوراک دنیز با هانده ارچل

اتفاقی که نیفتاد یا آن اگر افتاد، این یک عشق کاملاً مخفی بود. سریال جدید ارچل و بوراک دنیز با نام “دو غریبه غریبه یا شاید غریبه درونم درونم درونم از شبکه شبکه فاکس فاکس فاکس فاکس فاکس درونم درونم درونم درونم درونم درونم درونم درونم درونم درونم”

هانده ارچل از مدتی مرخصی برای مراقبت از سه ساله‌اش ماوی که مبتلا شده بود، به نظر کاملاً به زندگی کاری خود بازگشته است. فعالیت های گواه این است که به عنوان چهره دیزنی پلاس ترکیه و معروف پوشاک حضور داشته و حتی تصاویرش جلد مجله مجله Marie Claire چاپ می شود.

بیشتر بخوانید:

حالا به نظر می‌رسد یک تولید جدید، هانده و بورک را در کنار هم قرار خواهد داد. “Içimdeki Yabanci” نام پروژه‌ای است که این دو در آن حضور خواهند داشت. انگین آکیورک از دیگر بازیگران احتمالی این سریال است.

تصویر جنجالی بوراک دنیز با لباس های تصویری را ببینید:

تصویر جنجالی بورک دنیز با لباس تصویری
تصویر جنجالی بورک دنیز با لباس تصویری

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا