اخبار روز

افزایش قیمت نان صحت ندارد!/در صورت مشاهده گزارش کنید!

به گزارش پی ام آپ، احمد قیومی فرماندار تهران دلیل بعضی از شایعات در افزایش قیمت را تغییر در نوع آرد بعضی از خبازی‌ها دانسته و گفت: این موضوع از قبل هم مرسوم بوده و درخواست تغییر آرد نوع یک به نوع دو مورد بررسی قرار می‌گرفته و ما به التفاوت توسط یارانه دولت برای نانوایی‌ها تامین می‌شود و تاثیری در قیمت نان به هیچ عنوان نداشته است، به همین دلیل بعضی از نانوایی‌ها سوء استفاده نموده و اقدام به افزایش قیمت نان می‌کردند که این موضوع نیز در دستور کار شورای آرد و نان قرار دارد.

استاندار تهران از مردم خواست به شایعات توجه نکنند و در صورت افزایش قیمت آرد و نان گزارش دهند.

قیومی افزایش دسترسی مردم به لحاظ کمی و افزایش کیفیت را از اهداف شورای آرد نان عنوان کرد و افزود: در هر دو شاخص برنامه‌های منسجم و اثربخشی تدوین و به زودی اجرایی می‌شود، به گونه‌ای که میزان آرد اختصاص یافته به خبازی‌ها ساماندهی و کیفیت نان نیز تغییرات محسوسی خواهد داشت.

معاون استاندار و فرماندار تهران گفت: نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها در راستای افزایش کیفیت و جلوگیری از هرگونه انحراف در زمینه آرد توزیعی به صورت مستمر توسط دستگاه‌های متولی ادامه دارد و در این زمینه هیچ گونه کم کاری پذیرفتنی نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا