اخبار روز سینما

تصمیم غیرمنتظره «خیانت» جدیدترین اثر مسعود کیمیایی از شهریور ماه اکران و سریال نخواهد شد.

«خائن کشی» جدیدترین ساخته مسعود کیمیایی از شهریورماه در قالب مینی سریال 6 قسمتی از طریق تریبون «نماوا» در سینماها اکران نمی شود.

به گزارش پی ام آپ، «خیانت» عنوان جدیدترین اثر مسعود کیمیایی است که اولین بار در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم در سال 1401 و بعد از آن در سال 1402 نمایش داده نشد و اکنون نسخه سریال آن به صورت انحصاری در 6 قسمت از طریق پلتفرم «نماوا» منتشر می شود.

پیش از این علی اوجی تهیه کننده «خائن» در نشست خبری این فیلم اعلام کرده بود که تصمیم دارد این فیلم را پس از اکران در قالب یک مینی سریال در شبکه خانگی عرضه کند، اما حالا قرار است این اتفاق بیفتد. بدون انتشار

«خیانت» سی و دومین اثر مسعود کیمیایی است. داستان گروهی است که قصد سرقت از بانک ملی را دارند. آنها طبق برنامه ای از پیش طراحی شده قصد دارند همزمان با خسوف، طرح خود را اجرا کنند.

امیر آقایی، پولاد کیمیایی، مهران مدیری، پانته آ بهرام، پردیس پور عابدینی، رضا یزدانی، سارا بهرامی، الهام حمیدی، سام درخشانی و فرهاد آییش در فیلم سینمایی «خیانت» حضور دارند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا