اخبار روز سینما

تصاویر واکنش کاربران نسبت به سریال نیوکمپ! این سریال عجیب مورد انتقاد قرار گرفت !

سریال “نیوکمپ” که به کارگردانی منوچهر هادی بود، به پایان رسید. این سریال به طور کلی مشخص نبود که هدف اصلی خود را چیست. اگرچه به صورت کمدی تبلیغ شده بود، اما صحنه‌های خنده دار آن در واقع به تعداد کمی محدود بودند و شوخی‌های سریال نیز بسیار متعارف به نظر می‌رسیدند. پس از ساختن سریال‌هایی همچون “عاشقانه”، “دل” و “گیسو”، منوچهر هادی یک بار دیگر مورد انتقاد قرار گرفت. همچنین، پس از پایان هر یک از این سریال‌ها، بازار واکنش‌های مخاطبان و عوامل سازنده‌ی سریال گرم بود.

 

نظرات کاربران درباره سریال “نیوکمپ” در حالی که متفاوت هستند، اما معمولاً مشکلاتی مانند ضعف فیلمنامه، هدف نامشخص کارگردان و پایان‌بندی نادرست به عنوان عوامل اصلی انتقاد شده‌اند. برخی از مخاطبان معتقدند که سریال با یک ایده خوب آغاز شده و در ابتدا موفق به جذب توجه شده است.

حضور بازیگرانی مانند اکبر عبدی و حسن معجونی نیز در سریال به نظر برخی جذابیت اضافه کرده بود، اما هر چه به انتها نزدیک‌تر می‌شد، فیلمنامه ضعیفتر شده و سریال با مشکلات اساسی روبرو شده است. بعضی از افراد به حضور این بازیگران ابراز نارضایتی کرده و از کیفیت ضعیف سریال با وجود حضور آن‌ها انتقاد کرده‌اند. همچنین، برخی از مخاطبان از منوچهر هادی درخواست کرده‌اند دیگر سریالی نسازد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا