اخبار روز سینما

تصاویر جشن تولد ایلان ماسک و شایعه تغییر جنسیت

دیروز، تصویر لو رفته از جشن تولد پسر ایلان ماسک در فضای مجازی منتشر شد که بازتاب ها و حواشی زیادی را به همراه داشت.

اخیرا چندین صفحه اینستاگرام عکس تولد ایلان ماسک تحت عنوان خبر عکس جشن تولد پسر کوچک ایلان ماسک آنها آن را منتشر کردند که باعث نظرات و تأملات بسیاری شد. تولد پسر ایلان ماسک یکی از اخبار جنجالی او در این هفته بود.

ادامه مطلب

فعالیت ها و مشکلات جانبی ایلان ماسک در هفته آینده

مستند جدیدی درباره ایلان ماسک ساخته خواهد شد

جشن تولد پسر ایلان ماسک

عکس تولد ایلان ماسک

چندی پیش کانال تلگرام چندسانیه با انتشار تصویری محبوب از تولد ساده پسر ایلان ماسک، سادگی این جشن تولد را به نمایش گذاشت. در سال 2000، ایلان ماسک با همسر آینده خود، جاستین ماسک، نویسنده ای با استعداد آشنا شد. حاصل این ازدواج 5 فرزند (دوقلو و سه قلو) به نام های دامیان، گریفین، خاویر، ساکسون و کای بود.

ایلان 6 فرزند داشت. اما یکی از آنها در کودکی به دلیل بیماری فوت کرد. اما رابطه ایلان با جاستین پس از 8 سال (در سال 2008) به هم خورد و در سال 2010 برای دومین بار و این بار با بازیگر بریتانیایی تلولا رایلی ازدواج کرد. اما این بار پس از ۴ سال زندگی با او، در سال ۲۰۱۴ از همسرش جدا شد.

ایلان ماسک تغییرات بزرگی را در توییتر اعلام کرد

مصاحبه عجیب پدر ایلان ماسک علیه او; پسرم کند ذهن است!

تولد پسر ایلان ماسک

در زیر تصویر تولد پسر ایلان ماسک را مشاهده می کنید:

تصویری جالب از جشن تولد پسر ایلان ماسک
تصویری جالب از جشن تولد پسر ایلان ماسک

پسر ایلان ماسک دادخواستی را به دادگاه ارائه کرده است تا نام خود را مطابق با هویت جنسی جدید خود تغییر دهد. پیش از این، پسر ایلان ماسک با نام خاویر الکساندر ماسک شناخته می شد، اما او که جنسیت خود را از مرد به زن تغییر داد، گفت:

من به هیچ وجه نمی خواهم با پدر زیستی ام نسبت فامیلی داشته باشم!

بیشتر بخوانید:

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار سلبریتی ها و اخبار هنرمندان ترکیه ببینید نظرتون رو در مورد این خبر حتما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر رسانه های خبری است. فیگر این نیست.

نظر شما درباره این خبر که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا