اخبار روز سینما

تصاویر جدید از انیمیشن How Do You Live; جدیدترین اثر هایائو میازاکی; [+نقد و بررسی]

تصویر جدیدی از انیمیشن How Do You Live جدیدترین اثر هایائو میازاکی منتشر شده است.; آخرین اثر میازاکی در آمریکا پسر و حواصیل نام دارد.

آخرین فیلم میازاکی در آمریکا، پسر و شاه ماهی استودیوی پخش آمریکایی JKids حق انتشار این فیلم را به دست آورده است. The Boy and the Heron در آمریکای شمالی اکران خواهد شد. آخرین فیلم میازاکی How Do You Live از هفته گذشته در ژاپن اکران شده است. همچنین بازگشت هایائو میازاکی کهنه کار پس از ده سال حضور در سینماهای ژاپن با واکنش های زیادی مواجه شد.

نقد و بررسی انیمیشن The Boy and the Heron

تصویری جدید از انیمیشن How Do You Live

تصویری جدید از انیمیشن How Do You Liveجدیدترین ساخته هایائو میازاکی منتشر شده است که در تصویر زیر می توانید آن را مشاهده کنید:

این تصویر مربوط به آهنگ کاور کنشی یونزو خواننده معروف انیمیشن ژاپنی است. مرد را دیدو آکادمی قهرمان من و اسفند مثل شیر می آید برای این فیلم این انیمه در ابتدای اکران و با وجود عدم بازاریابی، فروش 11.3 میلیون دلاری داشت.

بازگشت استاد هایائو میازاکی پس از ده سال

عنوان آمریکایی آخرین فیلم میازاکی، پسر و حواصیل

روز های اخر میازاکی بیگ نیز در مصاحبه ای از عدم تبلیغ این اثر ابراز نگرانی کرد و گفت:

“من نمی دانم که آیا این یک موضوع بدون تبلیغات است؟ این موضوع به آرامی من را نگران کرده است. من نگران هستم، همین.”

به دلیل سیاست عجیب و جدید مدیر استودیو گیبلی، این فیلم تبلیغ نمی شود! حتی خلاصه ای از این فیلم منتشر نشد و صداپیشه ها معرفی نشدند. اما میازاکی برای این فیلم با واکنش های زیادی روبرو شد!

بازگشت استاد هایائو میازاکی پس از ده سال

انیمه هایائو میازاکی را چگونه تجربه می کنید؟

بازگشت هایائو میازاکی کهنه کار ده سال بعد، هایائو میازاکی پدرخوانده صنعت انیمه در ژاپن و یکی از موفق ترین کارگردانان زنده جهان است. آثار او همیشه جزو بهترین انیمه های تاریخ سینما بوده و موفقیت های زیادی را برای این کارگردان بزرگ به ارمغان آورده است. میازاکی با تلاشی جدید به صنعت سینما بازگشته تا با یک شاهکار فراموش نشدنی هوادارانش را بیش از پیش خوشحال کند.

بازگشت استاد هایائو میازاکی

توشیو سوزوکی (مدیر استودیو گیبلی) دلیل این اقدام را اینگونه توضیح داد:

ما یک تیزر، یک آگهی تلویزیونی یا یک آگهی روزنامه نداریم. من معتقدم این دقیقاً همان چیزی است که تماشاگران سینما این روزها آرزو می کنند. در عصر وفور اطلاعات، کمبود اطلاعات سرگرم کننده است. نمی دانم آیا این روش می تواند مفید باشد. موفق باشید، اما من شخصاً به آن اعتقاد دارم، بنابراین به پذیرش و استفاده از این روش اعتقاد دارم.”

بهترین انیمه دنیا که اگه نبینی باید بمیری! [پر بیننده ترین انیمه های تاریخ سینما]

چطوری زندگی می کنی؟ سناریوی انیمه داستان فیلم که توسط میازاکی از رمان یوشینو گانزابورو به همین نام اقتباس شده است، حول محور نوجوانی به نام کوپرو و ​​دفترچه یادداشتش است که عمویش به او داده است. این دفترچه به کوپرو اجازه می دهد تا اتفاقات جالبی را که در اطراف خود می افتد ثبت کند و با سایر اعضای خانواده تعاملات جالب و موثری داشته باشد.

با این حال، GKids می گوید که آخرین فیلم میازاکی بر اساس هیچ کتابی ساخته نشده است:

این یک فیلم داستانی اورجینال به نویسندگی و کارگردانی میازاکی است.

بازگشت استاد هایائو میازاکی پس از ده سال
بازگشت استاد هایائو میازاکی پس از ده سال

مدت زمان این فیلم انیمه How Do You Live است؟

طبق گزارش های منتشر شده مدت زمان این انیمه 2 ساعت و 4 دقیقه خواهد بود.

محبوب ترین موسیقی انیمه

واکنش های اولیه به فیلم چگونه زندگی می کنی میازاکی

بسیاری از بررسی های ژاپنی بیان می کنند که خانواده میازاکی از بمباران توکیو به حومه شهر پناه بردند. همچنین پدر میازاکی مهندس کارخانه جت های جنگنده بود. طی سال‌ها، میازاکی از نقش مادرش در شکل‌دهی شخصیت و داستان‌گویی با قهرمانان صحبت کرده است.

بهترین انیمه دنیا که اگه نبینی باید بمیری! [پر بیننده ترین انیمه های تاریخ سینما]

کارمند مجله ژاپنی Kyodo او How Do You Live را پایان دنیای انیمه میازاکی توصیف می کند و می گوید:

من نمی توانم آن را با یک بار مشاهده هضم کنم و احساس می کنم باید فوراً دوباره آن را تماشا کنم.

شبکه خبری انیمه او این فیلم را عالی توصیف می کند و می نویسد:

هر فریم از فیلم مانند یک اثر هنری جداگانه است، آثاری که وقتی به عنوان بخشی از یک اثر بزرگتر گرد هم می آیند، شکوه تر می شوند. این فیلمی است که صدها بار می توان آن را تماشا کرد و با این حال در پس زمینه هر صحنه چیزی را می توان کشف کرد. نمی توان درک کرد که جزئیات بصری کوچک فیلم را به یک بعد واقعاً سورئال می برد.

محبوب ترین موسیقی انیمه

کانال IGA ژاپن نوشت

اغراق نیست اگر بگوییم این فیلم از نظر بصری و داستانی یکی از بهترین آثار استودیو Gioberry است. از سوی دیگر، طرفداران غیر جیبوری ممکن است از سرعت و سرعت سرگیجه آور صحنه ها ناامید شوند. در بخشی دیگر از این نقد آمده است: جیبوری که آثار تخیلی اش به راحتی برای کودکان قابل درک است، سرانجام اثری را منتشر کرده است که درک آن زمان و توجه می طلبد، بنابراین طبیعی است که یکی از واکنش ها سردرگمی باشد. شگفت زده از زیبایی بصری آن

مجله فرهنگ و سینما Cinemas+ ژاپن او می نویسد که این فیلم شبیه داستان زندگی میازاکی است:

برای درک عمیق‌تر داستان و موقعیت آن، باید بارها و بارها آن را تماشا کنید و در صحنه‌های مختلف فکر کنید و هایائو میازاکی را به‌عنوان یک شخص تحلیل کنید.

بهترین انیمیشن 2023+ [تاریخ اکران و تریلر]

هالیوود ریپورتر گزارش کرد:

فیلم با نمایی امپرسیونیستی از بمباران توکیو در جنگ جهانی دوم آغاز می شود و شخصیت اصلی پسری به نام ناتو از خانه اش فرار می کند. مادرش در آتش سوزی گم می شود و پدرش که در کارخانه جت های جنگی کار می کند، خیلی زود با خواهر کوچکتر همسر مرحومش ازدواج می کند و خانواده را به خانه ای سنتی در روستا نقل مکان می کند. او که از غم و اندوه گیج شده و از وضعیت جدید خود آشفته شده است، با اکراه شروع به کشف زیستگاه جدید خود می کند. او با یک شاه ماهی عبوس و سخنگو آشنا می شود که او را لمس می کند و به طور تصادفی با یک برج متروکه مرموز در جنگل مجاور برخورد می کند. وقتی مادر جدیدش در جستجوی او ناپدید می‌شود، ناتو دنبال مرغ ماهی‌خوار به داخل برج می‌رود و وارد دنیایی موازی از خیال‌پردازی‌های سرگیجه‌آور و پیام‌های فلسفی می‌شود.

تیچارو یوشینو در سال 1937، نوه جنزابورو یوشین، نویسنده کتاب چگونه زندگی می کنید، تجربه خود را از نمایش ویژه فیلم میازاکی با انتشار مقاله ای به اشتراک گذاشت:

من خودم فیلم را متوجه نشدم. او می افزاید که پس از نمایش فیلم «خنده ملایم» را از تماشاگران شنیده و یکی از «کسانی است که گیج نشسته است».

سرانجام اولین تصاویر از انیمیشن How Do You Live اثر هایائو میازاکی منتشر شد:

تصاویر جدید از انیمیشن How Do You Live; جدیدترین اثر هایائو میازاکی; [+نقد و بررسی] تصاویر جدید از انیمیشن How Do You Live; جدیدترین اثر هایائو میازاکی; [+نقد و بررسی] تصاویر جدید از انیمیشن How Do You Live; جدیدترین اثر هایائو میازاکی; [+نقد و بررسی] تصاویر جدید از انیمیشن How Do You Live; جدیدترین اثر هایائو میازاکی; [+نقد و بررسی] تصاویر جدید از انیمیشن How Do You Live; جدیدترین اثر هایائو میازاکی; [+نقد و بررسی]

فروش این فیلم در ژاپن روز به روز در حال افزایش است. این تصاویر از دفترچه رسمی گرفته شده است. زیرا استودیو گیبلی به طرز عجیبی حتی تصویر یا تریلر رسمی انیمه مورد بحث را قبل از انتشار منتشر نکرده است. اثر مورد بحث به عنوان آخرین انیمه افسانه ای هایائو میازاکی شناخته می شود و با نام The Boy and the Heron در کشورهای غربی پخش خواهد شد.

برخی گزارش ها ادعا می کنند که انیمیشن پسر و حواصیل پرفروش ترین فیلم ژاپنی تمام دوران است.

بیشتر بخوانید:

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا