اخبار روز سینما

تشییع پیکر باشکوه همسر بسیار جوان “بیژن مرتضوی” در ترکیه!/ تصاویری از استایل سر تا پا سفید آقای خواننده!

در ترکیه مراسم تشییع پیکر همسر بیژن مرتضوی، ستاره سعیدی برگزار شد. این خواننده برای دفن همسر جوانش لباس سفید پوشید. ستاره همسر دوم او بود.

عکس تشییع جنازه همسر بیژن مرتضوی در ترکیه

تشییع پیکر همسر بیژن مرتضوی در ترکیه / این خواننده سفید پوش شد! + عکس

دلیل درگذشت ستاره سعیدی

متاسفانه در روز پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۴۰۲، خانم ستاره سعیدی، همسر آقای بیژن مرتضوی، پس از ۱۰ روز از عمل جراحی جهت ترمیم پارگی رگ مغزی، دار فانی را وداع گفت. او پس از عمل جراحی دیگر به هوش نیامد و به دلیل آسیب دیدگی مغزی، امکان احیای وی میسر نشد. خانم سعیدی در سن ۴۱ سالگی به جهت مرگ مغزی، فوت کرد.

تشییع پیکر همسر بیژن مرتضوی در ترکیه / این خواننده سفید پوش شد! + عکس

بیژن مرتضوی کیست؟

بیژن مرتضوی، نوازنده ویولن و خواننده، در تاریخ ۲۵ آبان ۱۳۳۶ در شهر بابل به دنیا آمد. او دارای مدرک دکترای موسیقی از دانشگاه ساوت همپتون انگلستان است و در سن ۱۴ سالگی اولین کنسرت خود را برگزار نمود. همچنین، تجربه آهنگسازی نیز در کارنامه او قابل مشاهده است.

بعد از مهاجرت به آمریکا، بیژن مرتضوی در آنجا ازدواج کرد و پسری به نام پژمان داشت. اما، زندگی او پس از چندین سال به جدایی ختم شد.

تشییع پیکر همسر بیژن مرتضوی در ترکیه / این خواننده سفید پوش شد! + عکس

عروسی بیژن مرتضوی و ستاره سعیدی

بیژن مرتضوی در سال 1394 برای دومین بار با دختری به نام ستاره سعیدی به صورت رسمی ازدواج کرد و اختلاف سنتی 26 ساله این زوج برای مدتی در فضای مجازی حاشیه ساز شد.

بیوگرافی ستاره سعیدی

ستاره سعیدی در سی و یکم شهریور وی در سال 1362 در تهران متولد شد و در مدرسه حلی تحصیل کرد و سپس وارد دانشگاه شد و در رشته مدیریت فارغ التحصیل شد.

تشییع پیکر همسر بیژن مرتضوی در ترکیه / این خواننده سفید پوش شد! + عکس

این شخص در طول حضورش در ایران به عنوان خبرنگار پارلمانی در رسانه‌های ایران نیوز و برنا فعالیت می‌کرد و گاهی هم به همراه دیگر خبرنگاران به حیاط دولت می‌روند تا سخنان وزرای دولت احمدی‌نژاد را پوشش دهند. در پایان، تصمیم به مهاجرت گرفت و به شهر لس آنجلس در آمریکا نقل مکان کرد و به مدتی به فیلمبرداری و کارگردانی کلیپ ویدیو اختصاص داد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا