اخبار روز سینما

تشییع جنازه پریناز ایزدیار با یلدیز پسیانی


طبق اخبار شما: پریناز ایزدیار در واکنش به درگذشت آتیلا پسیانی برای این بازیگر ستاره و حسرو پسیانی آرزوی صبر کرد. پریناز ایزدیار بازیگر تلویزیون و سینمای ایران. پریناز ایزدیار به تازگی عکس خود را منتشر کرده است. پریناز ایزدیار کار خود را از تلویزیون آغاز کرد و با سینما به سیمرغ رسید.پریناز ایزدیار مجرد است.

زندگی شغلی پریناز ایزدیار

در ادامه بیوگرافی پریناز ایزدیار به بررسی زندگی حرفه ای، فیلم، سریال و سایر آثار او می پردازیم. جالب است بدانید پریناز ایزدیار قبل از شروع فعالیت هنری خود در زمینه مدلینگ اسلامی نیز فعالیت می کرد و مدل روسری بود. ایزدیار در سال 2008 با فیلم تلویزیونی «ماه در سایه» پا به عرصه تلویزیون گذاشت. از اولین سریال های تلویزیونی این بازیگر می توان سریال Cennete Bes Kilometre در سال 1390 را برشمرد اما او با بازی در سریال زمانه 1391 در بین مخاطبان شناخته شد.

وضعیت ازدواج پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار مجرد است و تاکنون خبری از ازدواج آنها منتشر نشده است.

او همیشه در مصاحبه ها گفته است که می خواهد ازدواج کند و مادر شدن را تجربه کند. خانم ایزدیار بچه ها را خیلی دوست دارد و فکر می کند کسانی که تصمیم می گیرند هرگز بچه دار نشوند روزی پشیمان خواهند شد. به گفته وی، ازدواج نیازمند بلوغ متقابل است و زن و مرد باید بتوانند مسئولیت زندگی مشترک را به دوش بکشند.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا