اخبار روز سینما

تریلر فیلم Holiday Friends 2 منتشر شد + تاریخ انتشار

Holiday Friends 2 یکی از مهم ترین کمدی های سال 2023 است که IGN به تازگی آن را معرفی کرده است. تریلر فیلم Holiday Buddies 2 منتشر شده

استودیو قرن بیستم اولین تریلر بازی Vacation Friends 2 را با IGN به اشتراک گذاشته است. این فیلم دنباله ای بر کمدی موفق سال 2021 است که در آن لیل رل هاوری و ایون اورجی با مردیث هاگنر و جان سینا تعطیلات دوستانه ای می گذرانند.

تریلر فیلم Holiday Buddies 2

تریلر رسمی بازی Holiday Friends 2

در قسمت دوم، چند ماه بعد، تازه ازدواج کرده مارکوس و امیلی از بهترین دوستانشان رون و کایلا، تازه ازدواج کرده و یک فرزند، دعوت می کنند تا برای تعطیلات تابستانی به آنها بپیوندند.

بیشتر بخوانید:

2023، 2022 و خنده دارترین فیلم های ترسناک تمام دوران

بهترین فیلم های سال 2023

پیشتر در 25 آوریل، استودیو قرن بیستم اعلام کرد که Vacation Friends 2، دنباله کمدی محبوب Vacation Friends 2021 با بازی لیل رل هاوری، ایوان اورجی و مردیت هاف را می سازد. اولین نمایش آن در Hulu در ایالات متحده، Star+ و Disney+ در آمریکای لاتین در ۲۵ اوت خواهد بود.

تریلر Friendly Holiday 2

تریلر Friendly Holiday 2

در زیر می توانید اولین تریلر بازی Holiday Friends 2 را تماشا کنید:

تارور برای کارگردانی Vacation Friends 2 بازگشته است و کارلوس سانتوس، رونی چینگ و جیمی هکتور بازیگران تازه وارد را تکمیل می کنند. گارنر و استوارت بسر به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی دنباله‌ی فیلم حضور داشتند.

اولین تریلر فیلم Holiday Buddies 2

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تریلر فیلم Holiday Buddies 2 چرا؟ نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا