اخبار روز سینمااخبار روز سینما جهانفیلم و سریال

تریلر رسمی فیلم شیدا منتشر شد!/فیلم

تریلر رسمی فیلم «شیدا» با بازی زر امیر ابراهیمی، به نویسندگی و کارگردانی نورا نیاسری، پس از انتشار، در دسترس قرار گرفت. کیت بلانشت و کوکو فرانکینی، از تهیه‌کنندگان فیلم‌های کوئنتین تارانتینو، جزو تیم تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم هستند که برای نورا نیاسری، اولین تجربه‌ی کارگردانی را به همراه دارد.

فیلم «شیدا» پیش‌تر در مراسم ساندنس، برنده جایزه‌ی بهترین فیلم از دیدگاه تماشاگران و نامزد جایزه‌ی هیئت ژوری شده بود. این فیلم تا کنون موفق شده است نمره‌ی 100 با 18 نقد را از سایت Rotten Tomatoes به دست آورد. داستان این فیلم به مدت یک ساعت و 57 دقیقه، درباره‌ی یک مادر جوان ایرانی و دختر شش ساله‌اش است که در دوران نوروز به خانه‌ی یک زن استرالیایی پناه می‌برند. هفته‌ی آینده، فیلم «شیدا» در جشنواره‌ی جهانی فیلم ملبورن MIFF نیز به نمایش در خواهد آمد.

در فیلم «شیدا»، زهرا امیر ابراهیمی نقش مادری ایرانی را بازی می‌کند که در عید نوروز به همراه دختر ۶ ساله‌اش در پناهگاه زنان استرالیا ساکن است. این مادر و دختر با کمک جامعه‌ی قدرتمند این پناهگاه، سعی می‌کنند تا آزادی خودشان را بدست آورند. از دیگر بازیگرانی که در کنار زهرا امیر ابراهیمی در این فیلم حضور دارند، می‌توان به اسامه سامی، لیه پورسل، موژان آریا، جیلین نیگوین و رینا موسوی اشاره کرد.

/

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/تریلر-رسمی-فیلم-شیدا-منتشر-شد-ویدئو/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا