اخبار روز سینما

تریلر رسمی فیلم El Conde منتشر شد + تاریخ اکران

فیلم El Conde یکی از موردانتظارترین فیلم های سال 2023 محصول کشور شیلی است که نتفلیکس به تازگی آن را منتشر کرده است. تریلر رسمی فیلم El Conde منتشر شده

El Conde or The Count یک فیلم کمدی سیاه شیلیایی به کارگردانی پابلو لارن و نویسندگی لارن و گیرمو کالدرون است و نتفلیکس به تازگی تریلر رسمی این فیلم را منتشر کرده است.

تریلر رسمی فیلم El Conde منتشر شد

تاریخ انتشار

این فیلم یک کمدی سیاه است که دیکتاتور شیلی، آگوستو پینوشه را به عنوان یک خون آشام 250 ساله به تصویر می کشد که به دنبال مرگ است. جیمی وادل، گلوریا مونچ مایر، آلفردو کاسترو و پائولا لوچسینگر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ها و سریال های کمدی سیاه جهان + 2023

بهترین فیلم های خون آشام تاریخ سینما [بهترین‌های 2023]

ال کوند چهار روز پس از پنجاهمین سالگرد کودتای پینوشه در سال 1973 در تاریخ 15 سپتامبر 2023 در نتفلیکس پخش خواهد شد. این فیلم داستان آگوستو پینوشه است که هرگز نمرده، بلکه خون آشامی است که ۲۵۰ سال بعد به دلیل شرایط پیچیده خانوادگی و رسوایی چهره اش تصمیم می گیرد بمیرد.

تریلر El Conde

تریلر رسمی El Conde

در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم El Conde را تماشا کنید:

عکاسی اصلی فیلم در 24 ژوئن 2022 آغاز شد. فیلم El Conde برای اولین بار در هشتادمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در سپتامبر 2023 برنامه ریزی شده است و قرار است در 15 سپتامبر 2023 (جمعه 24) افتتاح شود. شهریور 1402) در نتفلیکس پخش خواهد شد.

تریلر El Conde

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تریلر رسمی فیلم El Conde چرا؟ نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا