اخبار روز سینما

تریلر رسمی فصل دوم انیمیشن I Am Groot منتشر شد! [+تاریخ انتشار]

تریلر رسمی فصل دوم انیمیشن I Am Groot محصول مارول استودیو به تازگی در شبکه ها و رسانه های اجتماعی خارجی منتشر شده است.

به مناسبت روز ملی درختکاری در ۶ آگوست، فصل ۲ Man Groot استودیوی مارول اولین تریلر خود را منتشر کرد! پنج فیلم کوتاه کاملاً جدید که این نهال شیطانی و سفر او بین ستاره‌ها را دوباره به هم پیوند می‌دهند، در 6 سپتامبر به دیزنی پلاس می‌آیند. این بار به چه دردسری دچار خواهد شد؟
تریلر رسمی Baby Groot را نشان می‌دهد که آماده می‌شود یک بار دیگر از منطقه راحتی خود خارج شود و به مکان‌های مختلفی سفر کند که اغلب خطرناک بوده است.

بیشتر بخوانید:

نقد فصل 1 I Am Groot

تریلر رسمی فصل دوم انیمیشن I Am Groot

سرانجام انتظار برای طرفداران مارول به پایان رسید زیرا بامزه ترین و دوست داشتنی ترین قهرمان MCU با I AM GROOT فصل 2 در 6 سپتامبر 2023 بازمی گردد. مانند فصل قبل، دنباله آن به طور انحصاری در سراسر جهان از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. این مجموعه کوتاه انیمیشن در پنج قسمت مجموعاً به مدت تقریبی 15 دقیقه بازپخش خواهد شد و در تاریخ مشخص شده پخش به یکباره حذف خواهد شد.

تریلر فصل 2 I Am Groot ، تریلر فصل 2 I Am Groot ، تریلر فصل 2 I Am Groot

تریلر فصل دوم I Am Groot

در ادامه می توانید تریلر فصل دوم انیمیشن I Am Groot را تماشا کنید:

همانطور که در تریلر توضیح داده شد، Baby Groot با شخصیت کامیکس مارول، The Watcher، روبرو می شود که اولین بازی خود را در MCU در What If انجام داد. همانطور که کریستن لپور، خالق I AM GROOT توضیح می دهد، این انیمیشن کوتاه غیر متعارف است، اگرچه این موضوع باعث ایجاد موجی از گمانه زنی ها در میان طرفداران شده است.

با این حال، در نگاه اول به The Watcher، می توان حدس زد که جفری رایت برای گفتن ماجراهای جدید خائنانه اما شیطنت آمیز Baby Groot بازخواهد گشت، همانطور که او همیشه فراتر می رود.

تاریخ پخش هر 5 قسمت 1402/06/15 تعیین شده است.

تریلر فصل دوم سریال من گروت هستم

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تریلر رسمی فصل دوم انیمیشن I Am Groot چرا؟ نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا