اخبار روز سینما

تریلر رسمی انیمه The Fable منتشر شد + تاریخ انتشار

The Fable یکی از مهم ترین انیمه های سال 2023 دیروز منتشر شد. تریلر رسمی انیمه The Fable توسط Tezuka Productions منتشر شده است.

فیلم The Fable به کارگردانی Minami Katsuhisa اولین تریلر انیمیشنی را از Tezuka Productions دریافت کرد که هر دو طرف حماسه Invincible Masked Assassin را نشان می دهد.

تریلر رسمی انیمه The Fable

طبق توییت رسمی این شرکت، «قاتل نقاب‌دار شکست‌ناپذیر» آکیرا ساتو، عناصر انیمه محبوب را در یک تیزر خنده‌دار قبل از فاش کردن جنبه‌های تاریک انیمه به نمایش می‌گذارد. اکانت رسمی انیمه، ساتو را به عنوان یک مرد دو چهره معرفی می کند و قول می دهد که انیمه فضایی را که در خور مانگا اصلی The Fable (یکی از پرفروش ترین مانگای تمام دوران) است، حفظ کند.

مانگای Fable در سال 2019 به پایان رسید، اما با پایان یافتن دنباله آن، The Fable: The Second Contact، اولین شانس خود را برای پیش نمایش اقتباس انیمه بدست آوردیم. The Fable را ریوسوکه تاکاهاشی کهنه کار کارگردانی خواهد کرد. یویا تاکاشیما بر فیلمنامه نظارت خواهد داشت و با مایومی موریتا انیمه را می نویسد.

طراحان شخصیت عبارتند از کیوما اوشیتا، ساکی هاسگاوا و جونیچی هایاما. Tezuka Productions پس از کار اخیر خود در The Café Terrace and Its Goddesses، به دنبال افرادی مانند Astro Boy و Black Jack، The Fable را احیا خواهد کرد.

در زیر می توانید اولین تیزر فیلم The Fable را تماشا کنید:

اقتباس انیمیشن The Fable فرصتی را برای بینندگان جدیدی که با آثار Minami Katsuhisa آشنا نیستند فراهم می کند. با شروع سال 2014، فیلم محبوب افسانه دومین نمایش را تجربه کرد و از 8 میلیون نسخه در سال 2021 به بیش از 20 میلیون نسخه در کمتر از 3 سال رسید. ناشر Kodansha در سال 2022 مجوز مانگا را برای مخاطبان انگلیسی زبان صادر کرد و یک فیلم اقتباسی لایو اکشن برای پخش در نتفلیکس در دسترس است.

هفته آینده تریلر طولانی این انیمه منتشر می شود که تاریخ انتشار این انیمه را مشخص می کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا