اخبار روز سینما

تریلر جدید فیلم Barbie با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ منتشر شد

درخواست ناخوشایند استیون اسپیلبرگ سث روگن: «سث روگن روگن روگن روگن روگن روگن روگن روگن روگن روگن روگن روگن روگن روگن روگن از از از از فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم های های های های های هالیوود هالیوود و» فبلمنز (فابلمن ها) بازی کرده است. اما این معنی نیست که تمام تجربیاتی که طی فیلمبرداری این فیلم است هم دلپذیر اند.

سث روگن آخراً تاک شو «برنامه امشب با اجرای جیمی فلن فلن حضور دارد و در این گفتگو فاش کرده که افتخار بازی کردن در شخصی ترین فیلم استیون اسپیلبرگ اسپیلبرگ با یک درخواست درخواست شرم آور درمورد درمورد ظاهرش همراه بوده است. به نظر می رسد اسپیلبرگ روز قبل از شروع فیلمبرداری این فیلم از او خواسته است که ظراه زرارد . سث روگن است که اسپیلبرگ از او خواسته است که دستش را کوتاه کند و به عقب تا از چیزی که کچل تر تر به نظر برسد.

سث روگن این توضیح داده شده است: «من بودم که خودم گفتم این خیلی چیزها برای من اما آدم چطوری می‌تونه به اسپیلبرگ نه بگه بگه بگه؟ بگه بگه بگه بگه بگه بگه بگه بگه بگه پس خب مشخصا رفتم و این کار رو انجام دادم و این برای من یه چیز طاقت فرسا بود. به خودم گفتم یا خدا الان قراره همه درمورد این کچل شدنم صحبت کنن. قراره همه از دیدنـم تعجب کنن.»

اما در واقع این اتفاق برای این کمدین نیوفتاده است و هیچکس متوجه این کم شدن موشدن ن.

او در ادامۀ هایش گفته است: «خب من شروع کردم به پیش آشنا هام و درمورد مو هام چیزی بهم نگفت و متوجه شدم که همه فکر می کنم من واقعاً واقعاً دارم کچل میشم میشم! خب بهرحال از قبل من کچل می کردم، براشون چیز تعجب نبود.»

و در پایان هایش گفته است: «من با کلی از بازیگر کار می کنم که نسبت به زمانی که این حرفه رو کمتر مو دارن شروع می کند. اونا یه زندگی دوگانیه پر از استرس دارن؛ اونا واقعاً کچل هستند اما باید تظاهر کنن که مو دارن.»

فیلم جدید درحال حاضر در برخی از سینماهای درحال اکران است و زودی بر روی اینترنت قرار خواهد گرفت.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا