اخبار روز سینما

تریلر جدید سریال Secret Invasion با بازی ساموئل ال جکسون منتشر شد

اولین بخش از فصل چهارم سریال دیسی دووم پاترول (گشت عذاب) از ۸ دسامبر از «اچ‌بی‌او مکس» پخش خواهد شد. به همراه خبر یک تریلر جدید از این فصل منتشر شده است که شدت مرگبار است و از موجودات کوچک آواز خوان.

دو قسمت ابتدایی فصل در تاریخ ۸ دسامبر از اچ او او مکس می شود و از این دو سریال به صورت هفتگی به کار خودش ادامه می دهد و این فصل تا ۵ ژانویه ادامه خواهد داشت. بعد از سریال یک استراحت میان فصلی ادامه این فصل در سال ۲۰۲۳ پخش می شود که هنوز تاریخ مشخصی برایش اعلام نشده است.

دووم پاترول گروهی از آدم ها را روایت می کند که همه آن ها از یک حادثه وحشتناک بعد از ابرانسانی پیدا کرده اند در عوض همه آن ها ها بی بی ریخت شده اند. دووم پاترول گروه از افراد عجیب و غریب است با استفاده از ابرانسانی که برای مراقبت دنیایی که کاری با آن مبارزه می کند.

در این فصل این گروه سفر غیر منتظره ای آینده خواهد داشت و آنجا با یک سوپرایز ناخوش آیند مواجه می شود. آن ها در سفر با خطر خطر مواجه می شوند و باید برای همیشه تصمیم بگیرند که کدام برایشان بیشتر دارد: خوشبختی و یا سرنوشت چهان چه؟ چهان

این سریال یکی از سرگرم کننده ترین سریال های می باشد که در حال پخش هستند. هميشه سريال ابرقهرماني در طول پخش مورد بحث نقد قرار مي‌گيرد و بيشتر از آن بيشتر اين نقد سربلند خارج شده است. اطلاعات بیشتر درمورد فصل و اتفاقاتی که قرار است آن بیوفتد، خبری به بیرون پیدا نشده است و به نظر آید آید راهی جز صبر نداریم.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا