اخبار روز سینما

تعجب “ترلان پروانه” از از حذف یک رشته هنری پرطرفدار در دانشگاه تهران!/ عکس

استوری جدید ترلان پروانه را از اینجا مشاهده کنید.

ترلان پروانه، بازیگر جوانی است که در دهه هفتاد به دنیا آمد. او یکی از بازیگران مشهور و مورد توجه در صنعت سینما و تلویزیون ایران است. ترلان پروانه از کودکی و در سنین کمتر، به بازیگری علاقه‌مند شده و همواره در حال تلاش برای پیشرفت در این حوزه بوده است. او به خاطر ظاهر زیبا و جذابش، در فضای مجازی دارای طرفداران و پیج‌های متعددی می‌باشد.

تعجب "ترلان پروانه" از از حذف یک رشته هنری پرطرفدار در دانشگاه تهران!/ عکس

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه، بازیگر سینما و تلویزیون، در تاریخ ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز به دنیا آمده است. او در دانشگاه در رشته گرافیک تحصیل کرده است. ترلان، برادری بزرگتر به نام عرفان دارد. مادرش پریسا فروغی، تبار از خانه داران بود و علاقه بسیاری به بازیگری داشت. پدرش نیز مهندس است.

ترلان پروانه بازیگری

با سیمای زیبایش، ترلان پروانه از همان کودکی به توجه رسانه‌ها مشمول شد. در سن ۳ سالگی، یک خانم در فرودگاه بصورت اتفاقی به چهره‌اش علاقه مند شد و به مادرش پیشنهاد داد ترلان را در یک تیزر تبلیغاتی شامپو به بازی دعوت کند. با علاقه، مادر وی پیشنهاد را قبول کرد و پس از مدتی، ورود و برنامه‌های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک ترلان را به خود اختصاص داد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا