اخبار روز سینما

استایل های جذاب ترلان پروانه با رنگ آبی + عکس

ترلان پروانه یکی از بازیگرانی است که از کودکی به شهرت رسید. ترلان پروانه در اوایل دهه 80 در چندین سریال تلویزیونی بازی کرد که یکی از معروف ترین آنها جایزه بزرگ به کارگردانی مهران مدیری بود. ترلان پروانه برخلاف بسیاری دیگر از بازیگران کودک که در نوجوانی و جوانی فراموش شده بودند، همچنان شهرت خود را حفظ کرده بود. ترلان پروانه اکنون به یکی از شناخته شده ترین بازیگران سینما تبدیل شده و در برخی فیلم ها نقش اول را بازی کرده است. پروانه ترلانی او در حال حاضر 25 سال سن دارد و مجرد است.

رنگ آبی یکی از سردترین رنگ هاست که به دلیل همراهی با رنگ آسمان و دریا طرفداران زیادی دارد و در سایه های مختلف دیده می شود. آبی یکی از مجلل ترین رنگ هایی است که می توانید در استایل خود از آن استفاده کنید و با آن بدرخشید.

همچنین می توانید بسیاری از رنگ ها را با آبی ترکیب کنید تا ظاهر شما از یکنواختی خارج شود و چشمگیرتر به نظر برسد.

ترلان پروانه از جمله بازیگرانی است که علاقه خاصی به رنگ آبی دارد و این علاقه در پوشش و استایل او مشهود است.

سبک آبی بازیگران ایرانی.

سبک آبی بازیگران ایرانی.

آخرین اخبار چهره ها/ تیپ زمستانی آبی

آخرین اخبار تیپ آبی

ترلان پروانه هم چادری شد!+ عکس

آیا ترلان پروانه عمل چشم گربه ای انجام داده است؟

ترلان پروانه بازیگر جوان سینمای ایران در گفتگویی به شایعات پیرامون جراحی چشم گربه ای واکنش نشان داد.

این بازیگر گفت: چشمان من از بچگی اینطور بوده و فکر نمی کنم آدم 4 تا 5 ساله بتواند این عمل را انجام دهد.

ترلان پروانه همچنین در لایو اینستاگرام به سوالات متداول مردم درباره جراحی زیبایی در ناحیه بینی پاسخ داد و رازی را فاش کرد.

ترلان پروانه رکورددار شایعه ازدواج است

ترلان پروانه به دلیل شهرت و محبوبیتش به ویژه در بین نوجوانان و جوانان دهه 70 و 80 همواره در کانون توجه بوده و البته شایعات مختلفی درباره او شنیده می شود. یکی از شایعاتی که همیشه درباره او منتشر می شود ازدواج اوست اما هیچ کدام از این شایعات صحت ندارد.

مدتی شایعه شده بود که او با ارسلان قاسمی ازدواج کرده است که ترلان پروانه آن را تکذیب کرد. همچنین شایعاتی مبنی بر ازدواج او با سعید عزت اللهی یا شایعه دیگری، ازدواج او با فرشاد احمدزاده به گوش می رسید. با توجه به اوج گیری ترلان پروانه در سال های اخیر، به نظر می رسد این بازیگر تمام تمرکز خود را معطوف بازی در فیلم ها و سریال های تلویزیونی کرده و قصد دارد ستاره سینما شود.

ترلان پروانه در حاشیه در گفتگو با رامبد جوان در خندوانه پاسخ داد و گفت: هیچ وقت دوست ندارم در اخبار به دیگران توضیح دهم که چه می کنم و چه نمی کنم. این داستان های فرعی و شایعات اصلاً برای من جذاب نیست و از خواندن آنها هیچ لذتی نمی برم. اما اگر کسانی که این حواشی را می سازند و می خوانند خوشحال باشند، اشکالی ندارد. باشد که از چنین اتفاقی خوشحال شوند. من با شایعات و شنیده ها کنار آمده ام.

ترلان پروانه با اشاره به اینکه همیشه مشغول فیلمبرداری یا در مدرسه بود، درباره سفرهایش گفت: تا جایی که یادم می آید تابستان ها یا مدرسه بودم یا فیلمبرداری. وقت زیادی برای سفر نداشتم و چون شیرازی هستم عمدتاً به شیراز می رفتم.

این بازیگر سینما و تلویزیون در پایان با اشاره به دغدغه دهه 70 گفت: احساس می کنم بیکاری بزرگترین دغدغه دهه 70 است تا زمانی که کمبود کار داشته باشیم در فضای مجازی فعال خواهیم بود تا این وسعت هر وقت سرم شلوغ است و کار می کنم، ممکن است یک هفته یا بیشتر وارد صفحه مجازی یا پیام رسان ها نشوم، اما وقتی بیکار هستم، داستان متفاوت است.

ترلان پرانه در عشق شکست خورد؟ | دل ترلان پروانه را شکستاستایل های جذاب ترلان پروانه با رنگ آبی + عکساستایل های جذاب ترلان پروانه با رنگ آبی + عکساستایل های جذاب ترلان پروانه با رنگ آبی + عکساستایل های جذاب ترلان پروانه با رنگ آبی + عکساستایل های جذاب ترلان پروانه با رنگ آبی + عکساستایل های جذاب ترلان پروانه با رنگ آبی + عکساستایل های جذاب ترلان پروانه با رنگ آبی + عکس

شایعه ازدواج ترلان پروانه با ارسلان قاسمی

این اولین بار نیست که شایعه ازدواج ارسلان قاسمی با ترلان پروانه در برخی رسانه ها و فضای مجازی منتشر می شود. البته احتمالا آخرین بار هم نخواهد بود. اما اکنون بار دیگر بخشی از رسانه ملی و برخی کاربران ازدواج این دو بازیگر سینما و تلویزیون را تایید کرده اند، بنابراین بررسی های ما نشان می دهد این خبر صحت ندارد.

به گزارش فرارو، البته این شایعه آنقدر زیاد شده که ارسلان قاسمی و ترلان پروانه نیز علاقه ای به واکنش به آن ندارند. بنابراین اگر به صفحه شخصی این دو بازیگر در اینستاگرام سر زده باشید حتما دیده اید که خبری از ازدواج و تکذیب آن نیست.

اما به نظر می رسد برخی رسانه ها این شایعه را ایجاد کرده و جزییات کذب را صرف جلب توجه مخاطبان کرده اند.

جنجال ازدواج ارسلان قاسمی با ترلان پروانه نگرانی خانواده 2 بازیگر جواناستایل های جذاب ترلان پروانه با رنگ آبی + عکساستایل های جذاب ترلان پروانه با رنگ آبی + عکساستایل های جذاب ترلان پروانه با رنگ آبی + عکساستایل های جذاب ترلان پروانه با رنگ آبی + عکساستایل های جذاب ترلان پروانه با رنگ آبی + عکساستایل های جذاب ترلان پروانه با رنگ آبی + عکساستایل های جذاب ترلان پروانه با رنگ آبی + عکس

اولین باری که شایعه ازدواج ارسلان قاسمی با ترلان پروانه جنجال به پا کرد، هشت سال پیش بود. شایعه ای که حتی باعث مخالفت خانواده پروانه با منتشر کنندگان شد.

در همین رابطه پریسا ابوالحسنی مادر ترلان پروانه گفت که این خبر من را نگران کرده و واقعاً نمی دانم با این موضوع چه کنم. ترلان 16 سال بیشتر ندارد و نمی دانم هدف از انتشار این اخبار جعلی چیست.

البته این شایعه در سال 92 نیز منتشر شد و خانواده ترلان پروانه را مجبور به تکذیب این موضوع در چارچوب جشنواره فجر کرد.

جنجال ترلان پروانه و سعید عزت اللهی

سعید عزت اللهی فوتبالیست در گفت و گو با تی وی پلاس در مورد بزرگترین شایعه ای که به گفته خودش درباره او مطرح شده می گوید: اینکه من متاهل هستم اگر واقعا ازدواج کنم حتما پیشقدم می شوم و از قبل به مردم اطلاع می دهم. چیزی برای پنهان کردن از مردم وجود ندارد رابطه یا احساس باید دو طرفه باشد و شما نمی توانید در را باز کنید و طرف مقابل می گوید من به شما پیشنهاد ازدواج می دهم و شما پاسخ مثبت می دهید اگر کسی می خواهد وارد رابطه شود تا با آن زندگی کند.، ابتدا افکارش باید به هم نزدیک باشد.”

صحبت های سعید عزت اللهی درباره رابطه اش با ترلان پروانهاستایل های جذاب ترلان پروانه با رنگ آبی + عکساستایل های جذاب ترلان پروانه با رنگ آبی + عکساستایل های جذاب ترلان پروانه با رنگ آبی + عکساستایل های جذاب ترلان پروانه با رنگ آبی + عکساستایل های جذاب ترلان پروانه با رنگ آبی + عکساستایل های جذاب ترلان پروانه با رنگ آبی + عکساستایل های جذاب ترلان پروانه با رنگ آبی + عکس

به گزارش آفتاب نیوز، وی در پاسخ به رابطه اش با ترلان پروانه ادامه می دهد: در حال حاضر با این خانم هیچ رابطه ای ندارم، انسان ابتدا یکسری چیزها را در رابطه نمی داند و بعد از مدتی می فهمد طرف مقابل چه جور آدمی است شاید ایده آل من نبوده و ایده آل خیلی های دیگر است من زندگی خودم را دارم و وقتی می بینم کسی استانداردهای من را ندارد دلیلی برای ادامه یا در یک رابطه باشم و ترجیح می دهم آنچه را که اولویت من در زندگی است دنبال کنم “.”

ترلان پروانه در واکنش به این گفتگو در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «هر کس بد ما به خلق گوید/ ما چهره ز غم نمی‌خراشیم/ ما خوبی او به خلق گوییم/ تا هر دو دروغ گفته باشیم…»

ترلان پروانه: من هیچ نسبتی با فرشاد احمدزاده ندارم

پی ام آپ نوشت: ماجرای رابطه ترلان پروانه با دو فوتبالیست جوان کشور از مدت ها قبل در محافل مختلف مطرح و در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی دست به دست می شد که با واکنش های جدی این بازیگر جوان همراه نبود.

اما این بازیگر در نهایت به این خبر واکنش نشان داد و به گزارش کافه ستاره گفت: هیچ رابطه ای بین من و این دو نفر نبوده و پدر و مادرم پیگیر این حاشیه بوده اند و اقدامات موثری در خصوص حاشیه سازی انجام شده است. آنها فکر می کردند که اگر بخواهم بگویم چه اتفاقی افتاده، خیلی جالب نخواهد بود.»

عکس ها و فیلم های منتشر شده از ترلان پروانه در کنار فرشاد احمدزاده

برخی از اقوام دور با من تماس می گرفتند و گاهی به خاطر این شایعات به من تبریک می گفتند، اما واقعیت این است که آنها چیزی نمی دانستند و تحت تأثیر این شایعات قرار گرفتند، هرچند نزدیک ترین اقوام از این همه شایعات بی اساس مطلع بودند و آن را باور نکردند.

به گزارش پی ام آپ، این ادعاهای ترلان پروانه بدون اشاره به فیلمی که در اینترنت پخش شده و گفته می شود از او و فرشاد احمدزاده در یکی از کافه های تهران گرفته شده است، مطرح شده است.

جواب دندان شکستن استایل های جذاب ترلان پروانه با رنگ آبی + عکس

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا