اخبار روز

بررسی وضعیت رمز ارز متیک! / آینده ارز دیجیتال پالیگان چه خواهد بود؟!

پالیگان یکی از رمزارزهای نوظهور است که بر بستر بلاکچین اتریوم فعالیت دارد. از آن جایی که این رمزارز  مدتی سر و صدای زیادی به پا کرده بود بسیاری مایل هستند تا با آینده و تحلیل این ارز آشنا شوند. در ادامه نگاهی به وضعیت این ارز خواهیم داشت.

همکاری پالیگان با آستار (Astar) بار دیگر توجه ها را به سمت این رمز جلب کرده است. این همکاری شامل استقرار یک زنجیره لایه ۲ جدید مبتنی بر ZK در شبکه اتریوم است که توسط Polygon CKD پشتیبانی می‌شود. هدف اصلی تسریع در اتخاذ استراتژی های Web3 نه تنها در ژاپن بلکه در مقیاس جهانی با تمرکز ویژه بر بخش هایی مانند بازی و سرگرمی است. این ابتکار همزمان با اشتیاق روزافزون ژاپن به فناوری‌های بلاک چین است و بر نقش Polygon به عنوان یک عامل کلیدی در پذیرش انبوه و مهاجرت به پلتفرم‌های بلاک چین تاکید می‌کند.
با این حال، به عنوان بخشی از این تلاش‌ها برای ترویج فناوری بلاک چین، ارز دیجیتال بومی Polygon (MATIC) در هفته‌های اخیر روند نزولی داشته است. قیمت Matic به کمترین میزان خود در ژوئن 2023 سقوط کرد و در 11 سپتامبر به پایین ترین سطح خود در سال گذشته با 0.49 دلار رسید. با این حال، نشانه های متعددی وجود دارد که نشان می دهد جا برای رشد آن وجود دارد.

نگاهی به وضعیت متیک

Matic در طول کاهش اخیر خود برای مدت کوتاهی وارد قلمرو فروش بیش از حد شد، اما از آن زمان تا محدوده 0.51 سنت رشد داشته است. این نشان دهنده سطح انباشت است و همچنین در شاخص جریان پول (MFI) منعکس می شود. شایان ذکر است، یک واگرایی بین پایین‌ترین سطح اخیر متیک و پایین‌ترین شاخص قدرت نسبی (RSI) وجود دارد که نشان‌دهنده تغییر احتمالی به سمت صعود کوتاه‌مدت است. از طرفی تعداد آدرس های فعال روزانه به ویژه از ابتدای ماه جاری در حال افزایش است. علاوه بر این، آدرس هایی با بیش از 1 میلیارد متیک که کمی بیش از 50 درصد از عرض گردش این ارز دیجیتال را نشان می دهد، متیک های بیشتری را جمع آوری کرده اند.
تحلیل قیمت پالیگان: آیا متیک به روند صعودی بازخواهد گشت؟ در مجموع، این عوامل، همراه با کاهش اخیر به پایین ترین سطح 12 ماهه، نشان می دهد که Matic ممکن است نزول متیک نسبت به سطوح فعلی خود محدود است. با این حال، بازار ارزهای دیجیتال به شدت تحت تاثیر عوامل بی شماری است. بنابراین به سرمایه گذاران توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری احتیاط کنند، تحقیقات کاملی انجام دهند و دیدگاه های مختلف را در نظر بگیرند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا