اخبار روز سینما

تجربه کارآموزی ریوجین در کنار اعضای بی تی اس! /یک خاطره شگفت‌انگیز و همکاری غیرمنتظره!

درباره تجربه کارآموزی خود در کنار جیمین و جیهوپ، اعضای محبوب گروه بی تی اس، ریوجین، عضو شناخته شده و آیدل گروه ایتزی، صحبت کرده است!

طرفداران گروه میدزی‌ها، که عاشقانه به این گروه پرافتخار هستند، تمایل دارند اعضای گروه ایتزی با سایر گروه‌های کی‌پاپ همکاری کنند. البته قبل از شروع فعالیت حرفه‌ای خود، اعضای ایتزی حتی با محبوب‌ترین گروه کی‌پاپ جهان همکاری داشته‌اند!

یکی از طرفداران این گروه، از ریوجین عضو ایتزی درباره تجربه کارآموزی خود در کنار اعضای معروف گروه بی تی اس سوال کرده است. این طرفدار از خانم رپر اصلی گروه ایتزی خواسته تا احساسات خود درباره همکاری با اعضای بی تی اس را به اشتراک بگذارد.

تجربه کارآموزی ریوجین در کنار اعضای بی تی اس! /یک خاطره شگفت‌انگیز و همکاری غیرمنتظره!

این خانم آیدل حتی در فیلم کوتاه “Love Yourself Highlight Reel” که در سال 2017 منتشر شد، در کنار اعضای گروه بی تی اس حضور داشت. ریوجین دو سال پس از انتشار این ویدیو، همراه با سایر اعضای گروه ایتزی، فعالیت حرفه‌ای خود در صنعت کی‌پاپ را آغاز کرد. او همواره از تجربه همکاری با اعضای بی تی اس به عنوان یک تجربه بسیار ارزشمند صحبت می‌کرده است. طبق گزارش پی ام آپ، اعضای گروه بی تی اس با مهربانی خود بر ریوجین تأثیر بسیار زیادی گذاشتند.

این برای ریوجین که در آن زمان تنها یک کارآموز بود، تأثیر قابل توجهی داشت. ریوجین به تازگی فاش کرده است که اعضای گروه بی تی اس این تجربه را برای او به یک زمان فوق‌العاده تبدیل کردند.

او می‌گوید: “آن‌ها واقعاً به من لطف داشتند. من واقعاً از این بابت سپاسگزار بودم، زیرا در آن زمان تنها یک کارآموز بودم. این تجربه برای من به یک خاطره‌ی شگفت‌انگیز تبدیل شد.”

این تجربه منحصر به فرد، به نتیجه‌ای زیبا منجر شد. جیمین، ریوجین و جیهوپ در این پروژه مهارت‌های بازیگری و رقص خود را به نمایش گذاشتند!

اکنون ریوجین، عضوی شناخته شده و مشهور از گروه ایتزی، در صنعت کی‌پاپ است. شاید در آینده نزدیک او هم به عنوان یک کارآموز سختکوش و تازه وارد، به پیشرفت یک دیگر از کارآموزان کمک کند! این همکاری و دوستی غیرمنتظره میان این دختر آیدل و اعضای BTS بسیار جالب است!

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا