اخبار روز

تبلیغات در صفحه اول گوگل چگونه نمایش داده می شود؟

طبق تحقیقات، بیش از 80 درصد از کاربران فقط به نتایج صفحه اول گوگل توجه می کنند. یعنی اگر در صفحه اول گوگل نباشید، بیش از نیمی از مشتریان جدید خود را از دست داده اید. در این مقاله به نحوه قرار گرفتن در صفحه اول گوگل می پردازیم.

درخواست تبلیغات در صفحه اول گوگل وب سایت شما خیلی سریع در نتایج برتر گوگل ظاهر می شود. به این ترتیب با پرداخت هزینه می توانید کاربران را به سمت محصولات و خدمات خود جذب کنید و از فروش بیشتر درآمد بالایی کسب کنید.

مزایای تبلیغات در صفحه اول گوگل

تبلیغات اینترنتی به خصوص تبلیغات گوگل به دلیل استفاده گسترده از این پلتفرم بازده بالایی دارد و معمولاً ارزش دارد. در اینجا مزایایی که از تبلیغات در صفحه اول گوگل به دست می آورید آورده شده است:

  1. امکان درج و سفارش تبلیغات با توجه به بودجه مالی موجود
  2. امکان تعیین صفحه فرود بر اساس کلمه کلیدی مورد نظر
  3. به برندسازی کمک کنید و اعتماد مشتری را بیشتر جلب کنید
  4. کاربران جدید را جذب کنید و آنها را به مشتریان عادی تبدیل کنید
  5. به طور غیر مستقیم بر بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو تأثیر می گذارد
  6. در کمترین زمان تبلیغات در گوگل دریافت کنید
  7. امکان انتخاب دستگاه برای نمایش تبلیغات بر اساس آمار جستجو

هزینه تبلیغات در گوگل

قیمت تبلیغات در صفحه اول گوگل عدد خاصی ندارد. هزینه تبلیغات در گوگل تعیین در قالب یک حراج و بر اساس نرخ کلیک کلمه کلیدی مربوطه انجام می شود. نحوه محاسبه هزینه تبلیغات گوگل ادز: بر اساس تعداد کلیک ها محاسبه شده و از هزینه اولیه کم می شود. به طور کلی هر چه رقابت سخت‌تر باشد، هزینه تبلیغات در گوگل بیشتر می‌شود و حتی هزینه‌های هر کلیک افزایش می‌یابد. عوامل زیادی در تعیین قیمت تبلیغات یک وب سایت در صفحه اول نقش دارند. مهمترین فاکتورهای قیمت برای تبلیغات صفحه اول گوگل به شرح زیر است:

  • حجم و موقعیت فعالیت وب سایت
  • وضعیت رقبا و درخواست آنها
  • نرخ جستجو و نتایج کلیک کنید
  • امتیاز کسب شده از آگهی شما
  • موقعیت مورد نظر در صفحه اول
  • گروه هدف

کدام تبلیغات در گوگل یا اینستاگرام بهتر است؟

یکی از مهمترین و اساسی ترین سوالاتی که کارآفرینان و افرادی که به دنبال طرفداران بیشتری هستند می پرسند این است که در کدام شبکه تبلیغاتی سرمایه گذاری کنند.

با مقایسه هزینه تبلیغات در اینستاگرام در گوگل متوجه خواهید شد که کارایی تبلیغات گوگل بهتر از اینستاگرام است، هزینه تبلیغات در سایت های افراد مشهور بسیار بالاتر است و اگر مخاطب هدف خود را به درستی نشناسید. ممکن است بازخورد موثری دریافت نکنید.

تبلیغات گوگل نتایج سریع تری نسبت به سئو می دهد

مهمترین مزیت تبلیغات گوگل این است که سریعتر از سئو به کسب و کار شما کمک می کند. هر دو سئو و گوگل ادوردز بهترین استراتژی های بازاریابی موتور جستجوی گوگل برای ایجاد ترافیک و دنبال کننده بیشتر هستند. با این حال، یک کمپین تبلیغاتی بهینه می‌تواند تاثیر بسیار سریع‌تری روی یک کسب‌وکار داشته باشد و همچنین می‌تواند کسب‌وکار شما را در صدر جستجوها قرار دهد.

انواع روش های تبلیغات گوگل

شبکه جستجوی گوگل

با تبلیغات در گوگل، شرکت خود را به کاربران معرفی کنید. با این مدل تبلیغاتی مدیر تبلیغات می تواند کمپین های تبلیغاتی مختلفی را در گوگل ادوردز تعریف کند و گروه های تبلیغاتی مختلفی را برای آن ها قرار دهد. اصول تبلیغات جستجوی گوگل بر اساس تبلیغات متنی است. این کمپین ترافیک زیادی را به وب سایت وارد می کند، فروش خدمات و محصولات را افزایش می دهد و در نتیجه آگاهی از برند را افزایش می دهد.

شبکه نمایش

با این کمپین می توانید به طیف وسیعی از گروه های هدف دسترسی پیدا کنید، حتی اگر کاربران به دنبال محصولات و خدمات نباشند. یک کمپین نمایش، برندهای مختلف را قدرتمند می کند و به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا به مشتریان هدف دست یابند. بنابراین، این کمپین ابزار عالی برای دستیابی به مشتریانی است که ممکن است به محصول شما علاقه مند باشند. این کمپین به شما امکان می دهد سبک و قالب تبلیغاتی خاصی را انتخاب کنید. امکان بررسی و اندازه گیری کلیک ها، نمایش ها و سایر عوامل قابل اندازه گیری را می توان از طریق Google AdWords برای عملکرد دقیق تر ردیابی کرد.

تبلیغات ویدیویی

کمپین های تبلیغاتی ویدئویی نمونه دیگری از تبلیغات گوگل ادز هستند که می توانند انواع مختلفی از تبلیغات را در شبکه های اجتماعی مختلف مانند یوتیوب و شبکه نمایش گوگل برای جذب مشتریان هدف ارائه دهند. این کمپین دارای فرمت های مختلف تبلیغات ویدئویی است که می توان از آن برای تبلیغات ویدئویی کوتاه و بلند استفاده کرد. با کمپین ویدیویی، این امکان وجود دارد که مخاطب پس از 5 ثانیه تبلیغ را رد کند و کل تبلیغ را مشاهده نکند. علاوه بر این، این کمپین تبلیغاتی به شما امکان می دهد فقط یک عکس از ویدیو یا یک تبلیغ متنی را به مخاطب نشان دهید. در این صورت به مخاطب این امکان داده می شود که با کلیک بر روی تبلیغ، آن را به طور کامل مشاهده کند یا از آن صرف نظر کند.

تبلیغات فروشگاهی

یکی دیگر از کمپین های گوگل ادوردز، کمپین فروشگاه است که برای فروش آنلاین محصولات استفاده می شود. با استفاده از این نوع کمپین می توانید مشتریان بیشتری به دست آورید. با این تبلیغات می توانید بازارهای محلی و حتی بین المللی را هدف قرار دهید و فروش جهانی و بی حد و حصر را به کسب و کار خود بیاورید. این پلتفرم جذاب برای فروش کالا ایده آل است.

تبلیغات گوگل پلی

کمپین اپلیکیشن نوعی کمپین خودکار است. هنگامی که هدف، بودجه و درخواست پیشنهاد کمپین خود را ارسال کردید، Google Ads به طور خودکار تبلیغات شما را تولید و بهینه می کند. با گذشت زمان، گوگل ادز به یاد می آورد که کدام ترکیب ها بهترین نتایج را به ارمغان می آورد و آنها را بر سایرین اولویت می دهد.

دیپلم

با توجه به مطالب ارائه شده می توان گفت که تبلیغات صفحه اول گوگل باعث افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت می شود و صاحبان مشاغل آنلاین و اینترنتی درآمد بیشتری کسب می کنند. برای موفقیت در این راه باید تمامی اصول و نکات موجود در نظر گرفته شود و گامی موثر بر اساس استراتژی های تبلیغاتی گوگل برای جذب بیشترین مخاطب ممکن برداشته شود. در این زمینه می توانید از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. تجربیات شما قطعا مسیر موفقیت و قرارگیری وب سایت در صفحه اول گوگل را آسان می کند. برای اطلاعات بیشتر به marketing98.com مراجعه کنید.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا