اخبار روز

جدیدترین خبر در مورد سهمیه بندی بنزین!/جزئیات

به گفته پی ام آپ، «علی اکبر نژادعلی» در برنامه تهران 20 درباره علت شلوغی پمپ بنزین ها و کاهش کارت سوخت در جایگاه های سوخت، گفت: در خصوص توزیع فرآورده های نفتی در عرضه سوخت جایگاه ها، مقدار محصول به میزان قابل توجهی است. طبق برنامه تدارکاتی به میزان مناسب به جایگاه ها عرضه می شود، جایگاه ها دارای مقدار صحیح سوخت بوده و میزان ذخیره سازی نیز صحیح است.

وی با بیان اینکه کمبود سوخت نداریم و مردم به شایعات توجهی نکنند، تصریح کرد: اطمینان خاطر به مردم می‌دهیم که بنزین به میزان کافی در جایگاه‌ها و انبارهای نفت وجود دارد و تمام شایعات مطرح شده در خصوص بنزین را رد می‌کنیم.

مدیرکل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: مردم بر اساس تعداد خودروهای شماره گذاری شده دارای کارت سوخت شخصی هستند و طبق قانون موظف هستیم براساس کارت سوخت به مردم بنزین تحویل دهیم. همچنین کارت های اضطراری در ایستگاه ها داریم تا مردم در صورت نیاز به هر دلیلی از این کارت ها استفاده کنند.

نژادعلی با بیان اینکه برخی شایعات را تکذیب می کنیم، افزود: به دنبال سوخت مناسب برای رسیدن به جایگاه ها هستیم و عرضه کافی داریم. بر روی کارت های مالکان خودرو میزان کارمزد مناسبی وجود دارد و تغییری در هزینه سوخت افراد ایجاد نشده است. روی کارت سوخت مردم 1500 تومان 60 لیتر و 3000 تومان 150 لیتر است.

مدیرکل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه به مردم توصیه می کنیم از کارت سوخت خود استفاده کنند، ادامه داد: کارت های اضطراری فقط برای مواقع ضروری است تا در صورت اتمام سهمیه یا فراموشی کارت، از این کارت ها استفاده کنند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا