اخبار روز سینما

تاریخ پخش فصل دوم سریال Loki اعلام شد

ما سعی کردیم در مقاله تاریخ پخش فصل دوم سریال Loki اعلام شد

نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

شرکت مارول ضمن انتشار یک توییت جدید، تاریخ پخش فصل دوم سریال Loki برای طرفداران این سریال مشخص شده است.

بر اساس آخرین اخبار تلویزیون و سینما، به گفته مارول تاریخ پخش فصل دوم سریال Loki (لوکی) با اجرای تام هیدلستون تعریف می شود. این شرکت ضمن انتشار توییتی جدید اعلام کرد که اولین قسمت از فصل دوم سریال Loki در تاریخ 6 اکتبر 2023(14مهر 1402) برای بینندگان پخش خواهد شد.

اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار فصل دوم سریال Loki

سریال Loki با بازی تام هیدلستون در دنیای سینمایی مهیج مارول اتفاق می‌افتد و بر ماجراهای خدای شیطانی تمرکز می‌کند که پس از فرار با مکعب کیهانی یا Tserket، از طریق یک پچ ناراحت‌کننده با Time Variation Authority به مشکل می‌خورد. .

تام هیدلستون، جاناتان میجرز، اوون ویلسون، گوگو امبتا را، سوفیا دیمارتینو، یوجین کوردرو، تارا استرانگ و رافائل کاساله از جمله بازیگران فصل دوم هستند.

تاریخ پخش فصل دوم سریال Loki اعلام شد

تاریخ پخش فصل دوم سریال Loki اعلام شد

به نظر می رسد جاناتان میجرز در فصل دوم لوکی حضور پررنگ تری داشته باشد و جاناتان کی کوان بازیگر برنده اسکار فیلم همه چیز همه جا به یکباره هم در این فصل به ایفای نقش خواهد پرداخت. به کارگردانی جاستین بنسون و آرون مورهد فصل دوم سریال لوکی اریک مارتین نویسنده فصل است و به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار تام هیدلستون و مایکل والدرون فعالیت خواهد کرد.

 

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا