اخبار روز سینما

تاریخ و ساعت پخش سریال عقرب عاشق نماوا [+خلاصه داستان]

ما سعی کردیم در مقاله تاریخ و ساعت پخش سریال عقرب عاشق نماوا [+خلاصه داستان]

نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

عقرب عشاق به کارگردانی حسین سهیلی زاده جدیدترین سریال نماوا است که به زودی در این شبکه پخش خواهد شد. برای دانستن خلاصه داستان، روز و ساعت پخش سریال عقرب عاشق به ما بپیوند.

«عقراب عشاق» سومین سریالی است که حسین سهیلی زاده پس از سریال های پرمخاطب «مانکن» و «ملکه گدا» برای شبکه داخلی سیما ساخته است. رضا محقق تهیه کننده این سریال است.

در ادامه بیوگرافی کارگردان، اسامی بازیگران، عوامل و همچنین می گوییم تاریخ پخش سریال عاشق عقرب برای به اشتراک گذاشتن با شما

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی.

زمان پخش سریال چقدر است؟

تاریخ و ساعت پخش سریال عقرب عاشق نماوا

با تایید پخش این سریال جدید از پلتفرم نماوا، در پاسخ به سوالات طرفداران این سریال در شبکه نمایش خانگی. سریال عقرب اساقق کی پخش میشه؟ می توان گفت سریال عقرب عاشق، دوشنبه 21 تیرماه ساعت 9:30 از شبکه برنامه خانگی نماوا پخش می شود.

تاریخ و ساعت پخش سریال عقرب عاشق نماوا

در سریال عقرب عاشق بازیگرانی چون محمدرضا فروتن، آرمان درویش، ساقی حاجی پور، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، حسین پاکدل، شقایق فراهانی، رویا جاودنیا، آتنه فقیه نصیری، علی صلاحی، مهران رنجبر، سمیرا حوضی. فیاضی، شیدا یوسفی، هدایت الله سجادی، هادی الیاس، رضا پژوهی، پارسا صحرایی و خطیره جهانگیری به ایفای نقش می پردازند.

خلاصه داستان سریال عاشق عقرب

پس از اطلاع از تاریخ و ساعت پخش سریال عقرب عاشق، به سراغ خلاصه داستان او می رویم. در خلاصه داستان این سریال آمده است: بهداد می میرد، او را در سردخانه می گذارند، همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می شود، مدتی بعد او زنده است و در خیابان های تهران لگد می زند به دنبال خون، خون برای عقرب. ..”

تاریخ و ساعت پخش سریال عقرب عاشق نماوا
تاریخ پخش سریال عاشق عقرب

رضا محقق تهیه کننده سریال اکرب عاشق در گفتگو با اصحاب رسانه گفت: داستان این سریال داستانی را روایت می کند که تا به حال در شبکه تلویزیونی خانگی نبوده و قرار است اثری متفاوت در سال 1390 تولید شود. از نظر فرم و محتوا ژانر این سریال در دسته فیلم های داستانی است و همچنین سریالی عاشقانه و اجتماعی است که به بسیاری از معضلات اجتماعی جامعه می پردازد.بخشی از تصویربرداری این پروژه خارج از تهران و در شهرهای شرق ایران، بخشی دیگر از تصویربرداری در شهر تهران و اطراف آن است و بخشی دیگر از کار به فضای جلوه های بصری می رود.

بیشتر بخوانید:

روز و ساعت پخش سریال فوفو مصافری فیلم نت توسط کامادو [+خلاصه داستان]

کارگردان سریال عقرب عاشق

تاریخ و ساعت پخش سریال عقرب عاشق نماوا
سریال عقرب عاشق کی پخش میشه؟

حسین سهیلی زاده در سال 1343 در اهواز به دنیا آمد و در سال 1369 برای فیلم سفر جادوی به کارگردانی ابوالحسن داودی به عنوان دستیار کارگردان وارد سینما شد.

مجموعه مستند تخیلی گام اول عنوان اولین سریال تلویزیونی سهیلی زاده ساخته سال ۱۳۷۶ است که در این سال ها تنها یک فیلم به نام نیلگون ساخت و محصول سال ۱۳۹۷ بود.

سهیلی زاده با کارگردانی سریال مانکن وارد شبکه نمایش خانگی شد. این سریال پرمخاطب داستان جالبی داشت و مخاطب را با خود نگه می داشت. سریال ملکه گدا قبل از عقرب عشاق آخرین ساخته این کارگردان معروف برای شبکه سرگرمی خانگی بود.

سریال آخرین بازی، فاصله ها، آخرین دعوت، آخرین گناه، هست و نیست، عاشقان، مرز خوشبختی، دختران اوا، رانت جوی کوچولو، عشق گمشده، روزهای اعتراض، آنها هستند. توسط باران، پریا، ترانه مادر و سه پنج دو از کارهای این هنرمند حسین سهیلی زاده است.

بازیگران سریال عقرب عاشق

  • نویسنده: حامد افضلی، امین محمودی یکتا
  • کارگردان: حسین سهیلی زاده
  • آهنگساز: آریا عظیمی نژاد
  • فیلمبرداری: رضا شیبانی
  • تدوین: امین عابدی
  • خواننده: محسن چاوشی
  • تهیه کننده: سیدرضا محقق
  • گریم: سیدجلال موسوی
  • طراح صحنه: سهیل میرسپاسی
  • طراح صحنه و لباس: نوید فرح مرزی
  • صدابردار: علی ظهوری
  • صدابرداری: علی ظاهری، مهدی آزادی

سوالات متداول

بازیگران سریال عقرب عشق چه کسانی هستند؟

در این مجموعه محمدرضا فروتن، آرمان درویش، ساقی حاجی پور، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، حسین پاکدل، شقایق فراهانی، رویا جاودنیا، آتنه فقیه نصیری، علی صلاحی، مهران رنجبر، سمیرا حسینی، رضا فیاضی. ، هدایت الله سجادی، هادی الیاس، رضا پژوهی، پارسا صحرایی و خطیره جهانگیری به ایفای نقش می پردازند.

سریال عاشق عقرب چند قسمت است؟

سریال عقرب عاشق در 20 قسمت 50 دقیقه ای ساخته شده است.

کارگردان سریال عقرب عاشق کیست؟

این سریال ساخته حسین سهیلی زاده است.

مطالب بیشتر در پی ام آپلود:

نظر شما در مورد تاریخ و ساعت پخش سریال عقرب عاشق چیست؟ نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید دو برابر به اشتراک بگذارید

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا