اخبار روز

ستاره های هالیوود به بایدن می گویند: برای آتش بس در جنگ اسرائیل اقدام کنید!/جزئیات

ستاره های هالیوود در این نامه می گویند: «ما نمی خواهیم داستان سکوت خود را برای نسل های آینده بازگو کنیم. همانطور که مارتین گریفیت هماهنگ‌کننده امداد اضطراری سازمان ملل گفت: “تاریخ در حال تماشا است.”

ستارگان هالیوود از جو بایدن خواستند تا برای برقراری آتش بس در اسرائیل و غزه تلاش کند.

به گزارش عصر ایران به نقل از رویترز ده ها بازیگر و هنرمند هالیوود از جمله جان استوارت کمدین و واکین فینیکس بازیگر برنده اسکار در نامه ای به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از او خواستند از آتش بس در اسرائیل و غزه حمایت کند.

این افراد مشهور خطاب به جو بایدن نوشتند: «ما از دولت شما و همه رهبران جهان می‌خواهیم که به همه جان‌ها در سرزمین مقدس احترام بگذارند و خواستار آتش‌بس فوری و تسهیل آن – پایان بمباران غزه و آزادی امن گروگان‌ها هستند.

در آن نامه آمده بود: «ما نمی‌خواهیم داستان سکوت خود، ایستادن و انجام هیچ کاری را به نسل‌های آینده بگوییم.» همانطور که مارتین گریفیتس، هماهنگ‌کننده امداد اضطراری سازمان ملل، گفت: «تاریخ در حال تماشا است».
نزدیک به 60 امضاکننده شامل سوزان ساراندون، کریستن استوارت، کوئینتا برانسون، رامی یوسف، ریز احمد، ماهرشالا علی و دیگران بودند.

در این نامه آمده است: “کمک های بشردوستانه باید به آنها (ساکنان غزه) برسد.
از زمان حمله حماس به اسرائیل که 1400 کشته بر جای گذاشت، ارتش اسرائیل حملات خود را علیه غزه آغاز کرده و ادامه می دهد. تاکنون بیش از 4000 نفر در حملات اسرائیل به غزه کشته شده اند.

شنبه هفته جاری برای اولین بار از زمان آغاز حملات اسرائیل، گذرگاه مرزی غزه (رفح) به روی عبور تعداد کمی از کامیون های کمک رسانی باز شد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا