اخبار روز سینما

تاریخ اکران فیلم Renfield مشخص شد !

پس از اینکه تریلر فیلم رنفیلد منتشر شد، در آن تریلر، تاریخ اکران فیلم Renfield که از مهم‌ترین فیلم‌های سال 2023 می‌شود، مشخص شد.

رنفیلد از مهم‌ترین فیلم‌های امسال می‌شود که نیکولاس کیج آن را به ایفای نقش پرداخته و در تریلر آن را انجام دهد. تاریخ انتشار Renfield ، این فیلم منتشر شد. تاریخ اکران سینمایی فیلم رنفیلد 30 مارس 2023 است.

بیشتر بخوانید:

تریلر رسمی فیلم Renfield منتشر شد !

اولین پوستر فیلم Renfield منتشر شد

تاریخ اکران فیلم Renfield

رنفیلد یک ترسناک کمدی آمریکایی به کارگردانی کریس مک بر اساس فیلمنامه‌ای از رایان ریدلی. رنفیلد اولین نمایش خود را در جشنواره فیلم Overlook در 30 مارس 2023 خواهد داشت در 14 آوریل 2023 توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده آمریکا اکران اکران.

در ادامه می‌توانید از فیلم Renfield ببینید:

تاریخ انتشار Renfield

تاریخ اکران Renfield

در جولای 2014، یونیورسال پیکچرز ویژگی‌های ترسناک کلاسیک، از جمله شخصیت‌های کنت را به‌عنوان بخشی از یک جهان مشترک مشترک با الکس کورتزمن و کریس مورگان اعلام کرد تا برای توسعه توسعه نظارت بر آن نظارت.

پس از مخالفت از Dracula UNTOLD (2014)، ارتباط آن با سریال یکپارچه کمرنگ شد و مومیایی (2017) دوباره به عنوان اولین فیلم این مجموعه قرار می گیرد. مومیایی، شکست انتقادی و تجاری، تبدیل به یونیورسال برای تغییر داستان سرایی فردی و دور شدن از مفهوم جهان مشترک شد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا