اخبار روز سینما

تاریخ انتشار DUNE 2 (بازیگر و داستان)؛ این احتمال وجود دارد که Tamalase 2 به سال 2024 بازگردانده شود

آشکار کرد دنباله فیلم Dune توسط Anne Sarnoff، مدیر عامل Warner Media تایید شده است. با نوشتن تاریخ انتشار DUNE 2 با فیگار همراه باشید.

در مصاحبه اخیر با Deadline، سارنوف به سوالی در مورد دنباله Dune پاسخ داد: “اگر این فیلم را تماشا کنید، خواهید دید که چگونه به پایان می رسد. کانال تلگرام فیگار دانلود و تماشا کنید.

تاریخ انتشار Dune 2

زمان بازی Sandhill 2 است

با توجه به اعتصاب‌های گسترده نویسندگان و بازیگران که حتی برگزاری فرش قرمز برای اکران فیلم‌های مهم را عملا غیرممکن می‌کند، برادران وارنر در حال بررسی امکان به عقب انداختن تاریخ اکران فیلم Dune: Part Two است.

تاریخ انتشار Dune 2

بسیاری از طرفداران فیلم تپه هستند… برای اطلاعات بیشتر از تاریخ اکران قسمت دوم فیلم تل ماسه مراقب باش

تاریخ انتشار Dune 2 چه زمانی است؟

تاریخ انتشار DUNE 2 (بازیگر و داستان)؛ این احتمال وجود دارد که Tamalase 2 به سال 2024 بازگردانده شود

  • روز چهارم آبان ماه … ادامه فیلم Dune رسما تایید شد.
  • Dune: Part 2 یک انحصاری سینما خواهد بود و همزمان با اکران در سینما از HBO Max منتشر نخواهد شد.
  • هانس زیمر برای فیلم Dune: Part 2 بازخواهد گشت.
  • فیلمبرداری قسمت دوم Dune در جولای 2022 آغاز خواهد شد.

قبل از رسیدن به تاریخ انتشار DUNE 2، 26 آبان 1402 تصویب شد.

بازیگران قسمت دوم Dune

DUNE 2 در حال فیلمبرداری است، دنباله فیلم Dune، Dune 2، تاریخ انتشار Dune 2، قسمت 2 Dune
DUNE 2 در حال ایجاد است، تاریخ انتشار Dune 2

قطعاً تیموتی شالامه را در نقش پل آتریدس و زندایا در ادامه خواهیم دید. ویلنوو گفته است که زندایا در قسمت دوم نقش جدی تری خواهد داشت و از آنجایی که پل سرانجام در پایان فیلم اول با چانی ملاقات می کند، تعجب آور نیست که رابطه آنها در قسمت دوم در مرکز قرار گیرد.

از دیگر ستاره های بازگشته می توان به ربکا فرگوسن در نقش لیدی جسیکا، خاویر باردم در نقش استیلگار، استلان اسکارسگارد در نقش بارون هارکونن شرور و دیو باوتیستا در نقش برادرزاده بارون گلوسو اشاره کرد.

به خواندن ادامه دهید:

با این حال، انتظار نداشته باشید اسکار آیزاک را در نقش دوک لتو آتریدس، جیسون موموآ در نقش دانکن آیداهو و بابس اولوسان‌موکون در نقش جیمیس ببینید، زیرا همگی در جریان وقایع فیلم اول کشته شدند.

خوانندگان کتاب می‌دانند که موموآ احتمالاً می‌تواند در فصل آینده در نقش دانکن آیداهو بازگردد، اما چه کسی می‌داند، شاید ویلنوو راهی برای تطبیق آن خط داستانی خاص در ادامه پیدا کند.

Dune 2 درباره چه خواهد بود؟

تاریخ انتشار DUNE 2 (بازیگر و داستان)؛ این احتمال وجود دارد که Tamalase 2 به سال 2024 بازگردانده شود

فیلم اول کمی بیش از نیمی از کتاب هربرت را پوشش داد و با پذیرش پل و لیدی جسیکا توسط فرمن در راه بازگشت به خانه به استیلگار به پایان رسید. با تقریباً نابودی House Atreides، در ادامه نبردی علیه امپراتوری وجود خواهد داشت، جایی که مطمئناً دیدگاه های بیشتری از پل در مورد آینده او به عنوان رهبر شورش علیه امپراتوری خواهیم دید.

با فرض اینکه ویلنوو مانند فیلم اول از کتاب پیروی کرد، انتظار یک انحراف زمانی، ورود افراد جدید به دنیای فیلم و افشاگری های بزرگ را داشت. همانطور که در بررسی خود اشاره کردیم، این نیمه اول سال باید نشان دهنده پتانسیل جهانی شدن باشد.

هربرت پنج دنباله برای رمان اصلی Dune نوشته است، بنابراین ممکن است این پایان نباشد زیرا ویلنوو در حال حاضر به دنبال این است که احتمالاً Dune Messiah را نیز به صفحه نمایش بزرگ بیاورد. با این حال، هنوز برای انتظار چنین دنباله ای زود است.

مشخصات فیلم

تاریخ انتشار DUNE 2 (بازیگر و داستان)؛ این احتمال وجود دارد که Tamalase 2 به سال 2024 بازگردانده شود

  • کارگردان: دنی ویلنوو
  • سازنده: توماس تول، ریچارد پی روبینشتاین، ماری پارنت و دنی ویلنوو
  • نویسنده: اریک راث، جان اسپیتز و دنی ویلنوو بر اساس فیلم تلماسه اثر فرانک هربرت
  • بازیگر: تیموتی شالامه، ربکا فرگوسن، جاش برولین، اسکار آیزاک، جیسون موموآ، خاویر باردم، دیوید باتیستا، زندایا، شارلوت رمپلینگ و دیوید دستمالچیان
  • موسیقی: هانس زیمر
  • اپراتور دوربین: گرگ فریزر
  • ویرایشگر: جو واکر
  • شرکت تولیدی: تصاویر افسانه ای
  • پخش کننده: برادران وارنر
  • کشور: ایالات متحده آمریکا، مجارستان، کانادا و انگلستان
  • زبان: انگلیسی
  • هزینه فیلم: 165 میلیون دلار

به خواندن ادامه دهید:

از شرکت شما تا انتهای مقاله تاریخ انتشار DUNE 2 ما سپاسگزاریم حتما نظر خود را در مورد این مقاله با ما در میان بگذارید. شما می توانید نویسنده مهمان در سایت باشید فیگور عضو شوید و نه تنها نظر خود را در مورد مقالات به اشتراک بگذارید، بلکه بررسی فیلم o بررسی سریال o اخبار سینما و مطالب خود را منتشر کنید. تماس مربوطه را می توانید در زیر لینک پیدا کنید نویسنده مهمان در ضمن رفقای عزیز میتونین انجام بدین اینستاگرام فیگار در اینجا مهم ترین فیلم ها در ژانرهای مختلف و خلاصه ای از نقدهای فیلم های فعلی را خواهید دید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا