اخبار روز سینما

تاروت روزانه پیش بینی سرنوشت شما بر اساس تاروت


به گزارش شمانیوز: تاروت یکی از انواع طالع بینی است. تاروت و فال در مورد پیش بینی سرنوشت هستند. خواندن تاروت مدتی است که بسیار محبوب شده است. ادامه گسترش تاروت در روز شنبه هشتم مهر 1402 را خواندید.

فروردین

کارت تاروت: ملکه

به عنوان یک Aprilia، شما صادق، شجاع و گاهی اوقات کمی صریح هستید. وقتی مشکلی وجود دارد، تمایل دارید به واقع گرایی روی بیاورید. اگر نیاز به پول یا منابع بیشتری می بینید، توجه کنید.

اما امروز خوش بینی شما به شدت در حال افزایش است. امروز، شما ذهنیت فراوانی را حفظ می کنید، حتی اگر به نظر کمیاب باشد.

کارت تاروت ملکه مانند یک خرس مادر است که از توله خود در برابر سرما محافظت می کند. به هیچکس اجازه نمی دهید بدون شما کاری انجام دهد. شما راهی برای به دست آوردن آنچه نیاز دارید پیدا خواهید کرد. زیرا شما فردی مدبر هستید.

اردیبهشت ماه

کارت تاروت: شش گرز (برعکس)

شما صبورانه منتظر بودید تا افراد بالاتر در محل کار متوجه رکورد درخشان شما شوند. شما به موقع حاضر شدید، کاری را که باید انجام می دادید و فراتر از انتظارات بودید.

ممکن است مجبور شوید کمی بیشتر صبر کنید تا کسی تلاش های شما را ببیند و بر اساس آنچه می بیند عمل کند.

در هر صورت، ممکن است هنوز پاداش خوبی را که این هفته انتظارش را داشتید دریافت نکرده باشید. هم از نظر مالی و هم از نظر زمانی. بعدا می توانید این جایزه را دریافت کنید. پس صبور باش

خرداد

کارت تاروت: سه فنجان

شما یک فرد اجتماعی هستید. دوست دارید با دوستانتان وقت بگذرانید و افرادی را که دوستشان دارید دور خود جمع کنید.

کارت تاروت امروز سه جام است. این بدان معناست که زمان آن فرا رسیده است که لذت دوستی و همبستگی با دیگران را در آغوش بگیرید و این واقعیت را جشن بگیرید که افراد باورنکردنی در زندگی خود دارید.

برای اینکه به دوستان خود نشان دهید که دوستشان دارید، نیازی به برگزاری یک مهمانی شیک ندارید. چرا کاری خلاقانه انجام نمی دهید؟ به جای سفارش پیتزا یک کیک خانگی ساده درست کنید یا یک غذای آماده بپزید. با هم بودن مهمه!

تیر

کارت تاروت: نه شمشیر (معکوس)

بهتر است تلفن همراه خود را روی حالت هواپیما قرار دهید تا از همه اتفاقات امروز دنیا دور بمانید.

نه شمشیر معکوس نشان می دهد که ممکن است اخیراً با احساسات قوی روبرو شده باشید که می تواند باعث استرس شود. به جای بی حرکت ماندن از ترس، از امروز برای انجام اقدامات مناسب استفاده کنید.

مرداد

کارت تاروت: ملکه سکه ها

برای زیبا بودن باید از درون بدرخشید. حتی اگر برخی ممکن است تلاش شما برای کمال را نوعی تکبر بنامند، شما می دانید که این چیزی بیش از این است. شما می خواهید احساس امنیت و آرامش کنید.

علاوه بر ظاهر خوب، می خواهید پول کافی برای مواقع اضطراری داشته باشید. امروز ملکه سکه درآمد را در مدار شما قرار می دهد.

اگر به پادکست های مالی گوش دهید، نکات سرمایه گذاری و پس انداز را یاد می گیرید که به شما در جهت مثبت کمک می کند.

شهریور

کارت تاروت: شوالیه چوبدستی

شما از آن دسته افرادی هستید که یک برنامه پشتیبان برای برنامه های خود دارید. شما برای هر کاری که باید انجام دهید آلارم و یادآوری تنظیم می کنید، اما علیرغم تمام مراقبت ها و اقدامات احتیاطی خود، شما هم مانند دیگران انسان هستید.

امروز شوالیه عصا یک هشدار مهم برای شما دارد: عجولانه نتیجه گیری نکنید و عجولانه عمل نکنید. امروز، تکانشگری ممکن است تنها چیزی باشد که کل روز شما را خراب می کند. عجله کارها را خراب می کند. این کار را در طول روز با خود تکرار کنید.

مهر

کارت تاروت: هفت شمشیر

شما یک افسونگر هستید و دوست دارید جذب فردی جذاب و کاریزماتیک شوید. با این حال، امروز ممکن است شخصی سعی کند چشمان شما را باز کند تا شما را از افتادن در دام دروغگویی یا فریب خوردن نجات دهد.

کتاب The Art of Seduction اثر رابرت گرین را به لیست خود اضافه کنید تا بیاموزید که چگونه بفهمید کسی صادق است یا خیر.

دانستن ترفندهایی که مردم برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران به کار می برند، می تواند به تقویت ذهن قضاوتی خود کمک کند.

آبان

کارت تاروت: پاپ بزرگ

این کارت تاروت به معنای “راز” است و نمایانگر شهود عمیق جنبه زنانه شما است. امروز می توانید انتظار یک روز پر از بینش را از جهان داشته باشید.

زندگی ممکن است گاهی گیج کننده باشد و ممکن است نخواهید غم خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا تمام دنیا نظر بدهند. ممکن است پول لازم برای صحبت با یک درمانگر را نداشته باشید، یا ممکن است از گفتن آنچه در زندگی شما می گذرد به یک دوست بترسید.

امروز کائنات درهای خرد را به روی شما می گشاید و هر آنچه را که آرزو دارید از آن آشکار می کند. حتما جواب بگیرید.

آذر

کارت تاروت: Four of Wands

گاهی اوقات ممکن است همه چیز بین شما و شریک زندگیتان خوب پیش نرود، اما آیا این بدان معناست که باید عروسی را لغو کنید یا تصمیم بگیرید که با همسرتان به مهمانی نروید؟

شما باید به تصمیمات خود منطقی تر فکر کنید زیرا کیفیت زندگی برای شما بسیار مهم است. چهار گرز معکوس نشان می دهد که یک رابطه مهم در تضاد است و باید تصمیمی گرفته شود. شما نباید انتخاب نهایی را به تعویق بیندازید.

دی

کارت تاروت: دو فنجان (برعکس)

همه خواهان عشق و محبت دیگران هستند، حتی آنهایی که لجباز به نظر می رسند. همه، حتی با ظاهر لجباز شما، محبت و احترام دیگران را می خواهند.

وقتی پرخاشگرانه رفتار می کنید یا طوری رفتار می کنید که انگار هیچ چیز نمی تواند به شما آسیب برساند، این فقط یک نمایش است. اما در زیر همه اینها، شما فردی آرام و مهربان هستید که به آغوش کسی که شما را دوست دارد نیاز دارید.

این شما هستید که تصمیم می گیرید امروز چقدر باز و آسیب پذیر باشید. اعتراف به این که باید بیشتر با هم باشیم جرات می خواهد، اما تو می توانی!

بهمن

کارت تاروت: شیطان

یه کاری هست که میخوای انجام بدی، اما به جای اون کار دیگه ای انجام میدی. زمانی که اشتباهات مشابه را تکرار می کنید، سخت است که مطمئن باشید می توانید بر گذشته خود غلبه کنید.

کارت تاروت امروز نشان می دهد که باید به چیزهایی که بر زندگی شما تأثیر می گذارد توجه ویژه ای داشته باشید. از جمله دوستان، جامعه و خانواده. ممکن است در سفر پیش رو به کمک بیشتری از افراد نیاز داشته باشید.

اگر با اعتیاد دست و پنجه نرم می کنید، شرکت در یک برنامه انگیزشی و ترک اعتیاد را در نظر بگیرید. اگر می خواهید از یک رابطه ناکارآمد خارج شوید، از تجربیات افرادی که جرات انجام آن را داشته اند درس بگیرید.

اسفند

کارت تاروت: چرخ ثروت (برعکس)

همیشه زمان های سختی وجود دارد. وقتی می بینید زندگی به سمت منفی می رود، تعجب نکنید. رویدادهای زندگی فرصت هایی برای شما هستند تا یاد بگیرید در مواجهه با چالش ها پیشرفت کنید.

شما مدبر هستید و می توانید هر مشکلی (از هر نوع) را حل کنید و به این ترتیب رشد خواهید کرد.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا